Muskarit Korson seurakunnassa

Muskarit

Korson seurakunnan tarjoamat muskarit pidetään Korson kirkolla, lasten tiloissa. Muskarissa soitetaan ja lauletaan liikkuen, leikkien ja lorutellen. Tarjoamme vauvamuskareita alle yksivuotiaille ja taaperomuskaria 1-2-vuotiaille. Ryhmiä vetää seurakunnan lastenohjaaja Erja Lindholm.

Avoin perhemuskari aloittaa 3.4. !

Korson seurakunnassa aloittaa avoin perhemuskari kanttorimme Riinan johdolla.
Muskari on kaikenikäisille lapsille vanhempineen eikä siihen tarvitse ennakkoon ilmoittautua.
Muskari pidetään keskiviikkoisin 3.4. alkaen Korson kirkon seurakuntasalissa klo 15.00-15.30. Sen jälkeen on mahdollisuus jäädä leikkimään ja syömään omia eväitä lapsityön tilaan 16.30 asti.
Muskari kokoontuu huhti-toukokuun!

"Kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on!"

Kevään 2024 Muskarit

Keväällä Korson seurakunnassa on tarjolla  2 vauvamuskariryhmää ja 2 taaperomuskariryhmää.Korson seurakunnan tarjoamat muskarit pidetään Korson kirkolla, lasten tiloissa. Lastentilojen sisäänkäynti on Korson kirkon parkkipaikan puolelta. Muskarissa soitetaan ja lauletaan liikkuen, leikkien ja lorutellen.

Vauvamuskari 0-1-vuotiaille torstaisin 11.04.-30.5. ( ei helatorstaina) Korson seurakuntakeskuksessa, lasten tiloissa. Muskareihin ilmoittaudutaan sähköisesti. Voit valita itsellesi ryhmän sopivamman ajan mukaan.

Ilmoittautuminen alkaa ti 2.4.2024 klo 9.00

Muskareita ohjaa lastenohjaaja Erja Lindholm.

Vauvamuskariryhmien ajat:

1. ryhmä klo 11.00-11.30 ilmoittaudu tästä

2. ryhmä klo 12.00-12.30 ilmoittaudu tästä

Taaperomuskarien ajat:

1. ryhmä klo 9.00-9.30 ilmoittaudu tästä

2. ryhmä klo 10.00-10.30 ilmoittaudu tästä

Katso vanhoja muskareita kotona

Korson seurakunnan YouTube-kanavalta löydät useita vanhoja muskaritaltiointeja.

Korson seurakunnan vanhat livemuskarit näet tallenteinta YouTubesta!

vauva

Perhekerhotyö
Korson seurakunta
Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Olen ollut Korson seurakunnan lastenohjaajana 20 vuotta. Olen edelleen innostunut ja mielissäni, kun saan tavata viikottain monia korsolaisia lapsiperheitä perhekerhoissa ja vauvamuskareissa. Ihailen lapsen luonnollista kykyä elää juuri nykyhetkessä. Hän ei mieti menneitä, eikä murehdi tulevia, vaan on ja elää täysillä!