Aikuistyö

Korson seurakunnan aikuistyö kerää yhteen alueen aikuisväestöä messuelämän, rukouspiirien, raamattupiirien, erilaisten tapahtumien ja yhdessäolon merkeissä. Aikuistyön tapahtumissa pääset hiljentymään, tapaamaan uusia ja vanhoja tuttavuuksia, tekemään käsilläsi ja vaikkapa kuuntelemaan ajankohtaisia aiheita käsitteleviä luentoja. Kaikki toimintamme on avointa, ja kutsu mukaan toimintaan on voimassa juuri sinulle. Löydät toimintamme ja tapahtumamme seurakuntamme tapahtumakalenterista.

Aikuistyö koordinoi myös osaltaan seurakunnan vapaaehtoistyötä, josta löytyy jokaiselle halukkaalle omiin kiinnostuksenkohteisiin, aikatauluihin ja jaksamiseen räätälöity rooli. Jos haluat tehdä hyvää osana luotettua yhteisöä jolla on pitkät perinteet ja tukenaan taivaalliset käsivarret, Korson seurakunnan aikuistyö on sinun paikkasi. Ota rohkeasti yhteyttä aikuistyön pappiin Jani Vanhalaan.

Aikuistyön pastori
Korson seurakunta
Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Toimin Korson seurakunnassa aikuistyön pastorina. Työnkuvaani kuuluu tapahtumien ja toiminnan järjestäminen aina nuorista aikuisista eläkeikäisiin saakka. Minua kiinnostaa erityisesti uskonnollinen kokemus sekä sen uudenlaiset, muuntuvat muodot modernissa maailmassa. Myös kristillinen mystiikka ja taide ovat lähellä sydäntäni. Papin työssä pidän tärkeimpänä sitä, että saan omalla pienellä panoksellani olla tekemässä Jumalan läsnäoloa maailmassa ymmärrettävämmäksi ja näkyvämmäksi.