Siivouskilpailutuksen kysymykset ja vastaukset

Kysymys 1. Kuuluuko tarjouslomakkeen ylläpitosiivouksen tuntihintaan sisältyä myös kiinteistöjen pehmopaperit ja käsisaippuat, kuten tarjouspyynnön Hankinnan kohteen kohteen kuvauksessa sivulla yksi (1) mainitaan? Edellä mainittuja ei kuitenkaan mainita tarjouslomakkeella tuntihintaan sisältyviksi.

Vastaus: Kyllä kuuluu

Kysymys 2. Olemme kiinnostuneet jättämään tarjouksen Vantaan seurakuntien siivouspalveluista. Järjestättekö tutustumiskierroksia kohteisiin? Haluaisimme mielellään tutustua kohteisiin ennen tarjouksen jättämistä.

Vastaus: Kohdekierrokset on tarkoitus järjestää minikilpailutusten yhteydessä, mutta voimme seuraavina aikoina esitellä muutaman erityylisen kohteen, joista sitten hahmottaa millaisia siivottavat kohteet mahdollisesti ovat.

Seuraaviin kohteisiin on mahdollista tutustua seuraavina aikoina:

Pyhän Laurin kappeli ma 26.8. klo 12.00 (Pappilankuja 3, 01510 Vantaa)

Helsingin Pitäjän hautausmaan huoltorakennus 26.8. klo 12.30 (Pappilankuja 5, 01510 Vantaa)

Asolan seurakuntatalo ja Laurinkoti 27.8. klo 9.00 (Asolantie 4-6, 01400 Vantaa)

Rekolan kirkko (Pyhän Andreaan kirkko) 27.8. klo 10.15 (Kustaantie 22, 01400 Vantaa)

Kierroksia koskevat yhteydenotot:

Mirva Sorvoja, p. 050 60775, mirva.sorvoja@evl.fi