Askartelijan kädet ja askarteluvälineitä pöydällä.

Kevään 2024 kerhoihin ilmoittautuminen

Maksuttomat kerhot järjestetään kahdessa jaksokokonaisuudessa. Lisätietoja kerhopaikoista tulee lähempänä kerhojaksojen ilmoittautumisen avautumista. HUOM! Kerhojaksoja on siirretty viikolla eteenpäin, kerhonohjaajien koulutuksen siirron vuoksi. Pahoittelemme tilannetta.

Tulevat kerhojaksot ovat:

Ensimmäinen kerhojakso alkaa viikolla 6, ja kesto on 6 viikkoa 5.2.-21.3. (viikolla 8/talvilomalla ei kerhoja)

maanantaisin

Askartelukokkis Tikkurilan kirkko (Asematie 12a), kerhossa askarrellaan ja leivotaan/kokkailaan vuoroviikoin. Kerhoon kuuluu myös pieni hartaushetki.

Puuhakokkis Tammiston kerhohuoneisto (Tammistonkatu 29B), kerhossa askarrellaan, leikitään, pelailaan sekä leivotaan/kokkailaan vuoroviikoin. Kerhoon kuuluu myös pieni hiljentymishetki.

tiistaisin

Puuhakokkis Kartanonkosken kerhohuoneisto (Hagelstamintie 20A), kerhossa askarrellaan, leikitään, pelailaan sekä leivotaan/kokkailaan vuoroviikoin. Kerhoon kuuluu myös pieni hiljentymishetki.

keskiviikkoisin

Puuhakokkis Kartanonkosken kerhohuoneisto (Hagelstamintie 20A), kerhossa askarrellaan, leikitään, pelailaan sekä leivotaan/kokkailaan vuoroviikoin. Kerhoon kuuluu myös pieni hiljentymishetki.

Torstaisin

Askartelukokkis Tikkurilan kirkko (Asematie 12a), kerhossa askarrellaan ja leivotaan/kokkailaan vuoroviikoin. Kerhoon kuuluu myös pieni hiljentymishetki.

Kaikki kerhot ovat maksuttomia ja kellonajat kaikissa sama 17.30-19.

Ilmoittautuminen ensimmäiseen kerhojaksoon alkaa perjantaina 26.1. klo 12, tästä linkistä.

Toinen kerhojakso alkaa viikolla 16 ja kesto on 6 viikkoa 15.4.-23.5.

Ilmoittautuminen ensimmäiseen kerhojaksoon alkaa perjantaina 5.4. klo 12, samalla tulee esiin jakson kerhot sekä kerhopaikat.

Kaikki kerhot ovat maksuttomia ja kellonajat kaikissa sama 17.30-19.

Lisätietoja kerhoista antaa Marjukka Valtanen, marjukka.valtanen@evl.fi tai p. 050 526 9401.

Kuva: Sigmund/Unsplash

Koululaisten kesäkerho

ma 3.6. klo 9.00

Lapset leikkivät värikkään varjon kanssa

Ylästön seurakuntatalo / Tikkurilan seurakunta

Ilmoittautuminen alkaa 11.3.2024 08.00

Kesäkerho alakoululaisille Ylästön seurakuntatalolla 3.6. - 20.6.2024 klo 9-15.

Kesäkerho on tarkoitettu alakouluikäisille (2016 tai sitä ennen syntyneille).

Kerhossa mm. ulkoillaan, leikitään, pelataan ja tehdään kädentöitä. Teemme myös pieniä retkiä lähimaastoon. Jokainen lapsi tuo omat eväät: lounaan ja välipalan.

Kesäkerho maksaa seurakunnan jäsenille 75€ ja muille 90€, riippumatta läsnäolopäivien määrästä.

Ilmoittaudu linkistä 11.3. - 30.4.2024.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lisätietoja Outi Myllylä p. 050 3271634 tai outi.myllyla@evl.fi.

Seuraa meitä Facebookissa.

Päivitämme sivuillemme tekemisvinkkien lisäksi myös tapahtumia ja varhaisnuorten toimintaan liittyvää infoa.

Tule rohkeasti mukaan: https://www.facebook.com/groups/222953372121153