Lauletaan ja soitetaan yhdessä

Ukulele soikoon!

Ukulelen alkeet tutuiksi, jonka jälkeen osallistutaan ryhmänä messuun su 28.4.. Harjoitukset Rekolan kirkkosalissa kolmena lauantaina klo 16-18 ja kotiharjoittelua. Musisoimalla tuet myös hyvää; 20 euron kurssimaksu menee Yhteisvastuu-keräykseen.

La 6.4. ukulelen virittämisen opettelu, eka sointu C ja eka laulu sekä peruskompin opettelua.
- Viikko aikaa treenata ekalla kerralla opittua. Treenaa vartti melkein joka päivä.

La 13.4. peruskomppi tutummaksi ja kolme sointua lisää. Pari uutta laulua. Nyt osaat soittaa soinnut C, a, F ja G7
- Kahden viikon harjoitustauko, jolloin harjoittelet kotona itseksesi peruskomppia ja opittuja sointuja, sekä kolmen laulun säestämistä.
Harjoittele vartin verran melkein joka päivä.

La 27.4. Kerrataan ja syvennetään aiemmin opittua.

Oma ukulele mukaan! Muutama lainasoitin on. Virittämiseen käytetään kännykkää. (Lataa kännykkään ilmainen Soundcorset-viritysappi tai ladataan yhdessä kurssilla)

Kurssimaksu 20€ Yhteisvastuu-keräyksen hyväksi.

Ohjaaja on kanttori Sirkku-Liisa Niemi.
Ilmoittaudu sähköpostilla 27.3. mennessä sirkku-liisa.niemi@evl.fi ja kerro tarvitsetko lainasoittimen. 10 ensimmäistä pääsee mukaan!

La 4.5. Retki Supavit Nummelinin Suomen kellomuseoon Lapinjärvellä

Lisätietoa pääsiäisen jälkeen. Bussimatka, kelloihin tutustuminen, konsertti, lounas ja veturiajelu kestää yht. 6 tuntia. Hinta max 60e.

Kirkkomuskarit Rekolan seurakunnassa keväällä 2024.

RYHMÄT:

Avoin ryhmä 0-5 -vuotiaat tiistaisin 9:30-10
Taaperot 1-2 vuotta tiistaisin klo 10-10.30 *
Vauvat 3-12 kk tiistaisin klo 10.30-11 *

* Tiedustelut ryhmistä suvi.hame@evl.fi, 050 433 3329.

Lue tästä lisää

Lapsikuoro Laululaiva alakouluikäisille
Harjoitukset Rekolan kirkon seurakuntasalissa keskiviikkoisin klo 16-16.45. Uusia laulajia otetaan mukaan, ilmoittautuminen ja lisätiedot: suvi.hame@evl.fi, 050 433 3329.

Ukulelen soittajia, joilla värikkäät soittimet
Ukulelen soittajat Rekolan kirkossa. Kuva Sirkku-Liisa Niemi

Kanttori
Rekolan seurakunta
Kustaantie 22
01400 Vantaa

Olen Rekolan seurakunnan kanttori. Luotsaan aikuisten kuoroja ja musiikkiryhmiä. Lisäksi soitan ja laulan jumalanpalveluksissa ja konserteissa, häissä ja hautajaisissa. Ota yhteyttä, jos haluat laulaa tai soittaa messussa tai muussa tapahtumassa tai järjestää konsertin Rekolan seurakunnan tiloissa.

Kanttori
Rekolan seurakunta