Lapset, nuoret, perheet ja rippikoulu

Vantaankosken seurakunta järjestää lapsille ja nuorille korkealaatuista vapaa-ajan toimintaa, rakentaa vantaalaisten perheiden yhteyttä seurakuntaan ja toimii vanhempien tukena kristillisessä kasvatuksessa.

Tervetuloa!

Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Vantaankosken seurakunta

Olen ollut seurakuntamme varhaiskasvatuksessa yli 30 vuotta ja työnkuva on vaihdellut laaja-alaisesti tässä vuosien aikana. Ja se juuri onkin pitänyt motivaation yllä, kun on saanut tehdä monia erilaisia asioita. Mm. parisuhde- ja perhetyö pyhäkoulun ja päivähoidon lisäksi, on ollut vastuualueenani, mutta nyt pääpaino on lastenohjaajien lähiesihenkilönä, kasvatuksen tapahtumissa, kaupungin varhaiskasvatuksen yhteyshenkilönä,  ja perhetyön vapaaehtoisissa. Jos kiinnostaa tulla lasten ja perheiden pariin vapaaehtoiseksi tai työharjoitteluun, ole yhteydessä.

Olen myös bibliodraama-, ja arkiretriittiohjaaja, joten voit törmätä minuun hiljaisuuden ja bibliodraaman yhteydessä. Tai tarvitessasi rinnallakulkijaa, olen myös hengellinen ohjaaja.

Nuorisotyönohjaaja

Myös WhatsApp!

Mun nimi on Suvi ja työskentelen Vantaankosken seurakunnassa rippikoulun jälkeisessä nuorisotyössä. Työpäiviä täyttää muun muassa isoskoulutus, nuortenillat, leirit sekä kouluyhteistyö. Vapaapäiviä sen sijaan täyttää kansanmusiikki, (penkki)urheilu sekä omasta englanninbulldoggista haaveilu. Mukava tutustua!

Pappi

Varhaiskasvatus- ja perhetyö

Olen toiminut pappina Vantaankoskella vuodesta 2012 lähtien.

Papin työssä koen että parasta on ihmisten kohtaaminen ja se kun pääsee jakamaan ihmisten elämän tärkeitä hetkiä tai kulkemaan rinnalla vaikeina aikoina. Pappina onkin ainutlaatuinen mahdollisuus tavata erilaisia ihmisiä kirjaimellisesti vauvasta vaariin. Kirkollisissa toimituksissa on mielestäni erityisen tärkeää yhteinen suunnittelu.

Olen itse syntyperäinen helsinkiläinen. Omaan perheeseeni kuuluu puolisoni sekä pieni poika. Harrastuksista lähellä sydäntäni ovat musiikki, elokuvat, kirjallisuus, liikunta sekä hyvä ruoka.

Kuulemani mukaan olen luonteeltani rento, helposti lähestyttävä ja huumorintajuinen. Ota siis rohkeasti yhteyttä!

Lastenohjaaja
Vantaankosken seurakunta

Tapaat minut Kivistön kirkon perhekahvilassa, muskarissa, koululaisten iltapäiväkerhossa sekä Kivistön alueen tapahtumissa ja seurakuntamme somessa. Keskustelen mielelläni kaikista lapsiin ja vanhemmuuteen liittyvistä asioista.

Lastenohjaaja
Vantaankosken seurakunta

Työskentelen Kivistön kirkolla iltapäivä- ja naperokerhossa, sekä iltaperhekerhossa. Voit tavata minua myös Kivistön alueen kouluissa ja eskareissa, sekä Vantaankosken seurakunnan perheleireillä.

Teen myös lasten ja perheiden, sekä Kivistön alueen muiden toimijoiden kanssa yhteistyötä Kivistössä ja  alueen tapahtumissa.

Apuohjaaja
Pappi, rippikoulutyö
Vantaankosken seurakunta

Olen Margit Helin, Vantaankosken rippikoulutyön pastori. Nuorten keskuudessa olen saanut lempinimen Rippimamma, pidän tätä lempinimeä suuresti arvossa.

Minut on vihitty papiksi vuonna 2012 ja Vantaankoskella olen työskennellyt vuodesta 2014. Pidän valtavasti työstäni, minulla on ilo työskennellä monenlaisten ihmisten kanssa. Työhöni kuuluu erilaiset toimitukset, messut ja hartaudet, mutta erityisesti seurakuntamme rippikoulujen järjestäminen, kehittäminen ja ripareiden pitäminen. Nautin kovasti työstä nuorten parissa, siinä oppii aina jotain uutta!

// ]]>