Toimintaa seurakunnassa

Kesän toiminnasta tiedotamme viikolla 13.

Korson seurakunnan lasten ja perheiden uutiskirje kokoaa kerran kuussa erityisesti lapsia ja perheitä koskevat uutiset ja yhteiset tapahtumat tiiviiksi paketiksi. Saat sen suoraan sähköpostiisi noin kerran kuussa.

Leiriuintia

Varhaisnuorisotyö
Korson seurakunta
Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Moi, olen vielä nuori mies, eli vasta 49,9-vuotias tätä esittelyä kirjoittaessani. Olen työskennellyt jo reilut 20 vuotta Korson seurakunnassa nuoriso- ja varhaisnuorisotyössä eli kouluikäisten parissa. Näin viime lauantaina kaksi aikuista perheenisää, jotka hihkaisivat: "Hei katso, Terho!" Jäimme juttelemaan. Nämä kaksi pitkää partaista miestä kertoivat silmät palaen olleensa ohjaamassani sählykerhossa nuorena. Toisen miehen poika on kuulemma tälläkin hetkellä seurakuntamme aktiivinen kerholainen ja leiriläinen. Seurakunta- ja kerhoelämä siis periytyy isältä pojalle.

Itse olen aktiivinen urheilija edelleen. Olen kilpaillut aikanani painissa ja salibandyssä, ja nytkin sporttaan ikämiehissä terveydentilan ja kiireiden niin salliessa. Olen perheellinen ja meillä asustaa ja ruokailee vielä tällä hetkellä kolme pian aikuista lasta.