Korson seurakunnan kerhot kutsuvat kaikkia 7–14-vuotiaita

Korson seurakunnan lapsille ja nuorille on tarjolla monipuolisesti harrastusmahdollisuuksia. Tältä sivulta löydät tiedot seurakunnan työntekijöiden ja vapaaehtoisten järjestämistä kerhoista.

Ilmoittautumislinkin ja listan syksyn ja kevään kerhoista löydät alempaa tältä sivulta.

käsinuket

Ilmoittaudu kerhoihin

Syksyn 2023 kerhot alkoivat viikolla 38 eli maanantaista 18.9.2023 eteenpäin. Syyskausi päättyy viikolla 50. Kevätkausi alkaa ma 15.1 2024 alkaen eli viikolla 3 ja kerhot päättyvät huhtikuun loppuun mennessä.

Kerhoihin ilmoittaudutaan aina sähköisen järjestelmän kautta. Löydät linkin ilmoittautumiseen tältä sivulta, kun linkki on julkaistu.

Kerhoihin ilmoittaudutaan samalla sekä syys- että kevätkaudeksi. Poikkeuksena ovat kokkikerhot, joihin ilmoittaudutaan erikseen syys- ja kevätkausille.

Kerhojen sisällöstä ja aikatauluista löydät lisätietoja tältä sivulta

Kerhojen hinta

Kerhomaksu on 20 € kattaen syksyn ja kevään.

Kokkikerhojen hinta on 20 € syksyltä ja 20 € keväältä.

Saat laskun sähköpostilla ilmoittautumisen jälkeen.

Korson seurakunnan kerhot lukuvuonna syksy 2023–kevät 2024

Maanantaisin kokoontuvat kerhot (puuhakerho siirtyy 8.2 alkaen maanantaista torstai iltaan)

Tiistaisin kokoontuvat kerhot (Koriskerho on siirtynyt Ruusuvuoresta Kulomäkeen)

Keskiviikkoisin kokoontuvat kerhot

Torstaisin kokoontuvat kerhot

Nappaa tiedot tuoreeltaan – tilaa lasten ja perheiden uutiskirje

Tilaa uutiskirje lasten ja perheiden uutiskirje: saat varhaiskasvatuksen tuoreimmat kuulumiset suoraan sähköpostiisi noin kerran kuussa.

kerhonohjaajia

Lisätietoja kerhoista ja tapahtumista (Terho) ja kokki-, puuha- ja leivontakerhoista (Raija)

Varhaisnuorisotyö
Korson seurakunta
Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Moi, olen vielä nuori mies, eli vasta 49,9-vuotias tätä esittelyä kirjoittaessani. Olen työskennellyt jo reilut 20 vuotta Korson seurakunnassa nuoriso- ja varhaisnuorisotyössä eli kouluikäisten parissa. Näin viime lauantaina kaksi aikuista perheenisää, jotka hihkaisivat: "Hei katso, Terho!" Jäimme juttelemaan. Nämä kaksi pitkää partaista miestä kertoivat silmät palaen olleensa ohjaamassani sählykerhossa nuorena. Toisen miehen poika on kuulemma tälläkin hetkellä seurakuntamme aktiivinen kerholainen ja leiriläinen. Seurakunta- ja kerhoelämä siis periytyy isältä pojalle.

Itse olen aktiivinen urheilija edelleen. Olen kilpaillut aikanani painissa ja salibandyssä, ja nytkin sporttaan ikämiehissä terveydentilan ja kiireiden niin salliessa. Olen perheellinen ja meillä asustaa ja ruokailee vielä tällä hetkellä kolme pian aikuista lasta.

Iltapäiväkerho
Korson seurakunta
Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Olen toiminut Korson seurakunnan lastenohjaajan moninaisissa tehtävissä vuodesta 2001 alkaen. Toimin tällä hetkellä iltapäiväkerhossa Mikkolan seurakuntakoti Mikaelissa.