Nuortenkulma kokoaa Korson seurakunnan nuoret yhteen

Nuortenkulma on auki

torstaisin klo 16-19.30

ja sunnuntaisin klo 18-20.

Tervetuloa!

Tule tapaamaan kavereita ja löytämään uusia tuttuja! Nuortenkulma on kaikille Korson seurakunnan nuorille avoin tila kirkon vieressä. Nuortenkulmassa voit esimerkiksi pelata biljardia, lautapelejä ja hengailla kavereiden kanssa.

Seuraa Nuortenkulmaa Instassa! Löydät ajankohtaisimman tiedon aukioloista ja tulevista tapahtumista.

Löydät nuortekulman kirkon vierestä. Sisäänkäynti on Korsonpolun puolella, Lumolta ja asemalta tullessa vasemmalla puolella kirkkoa. Tilan ikkunoissa lukee Kirkonkulma.

Mikä mietityttää? Snäppää ja kysy!

Voit snäpätä milloin tahansa papille. Löydät Korson seurakunnan Joona-papin Snapchat-sovelluksesta käyttäjätunnuksella korsonpappi.

Rippikoulu – elämän paras viikko?

Pohditko riparille lähtemistä? Mieti tarkkaan, koska se voi olla elämää mullistava kokemus.

Rippikouluun ovat tervetulleita kaikki, sekä Korson seurakunnan jäsenet että ne, jotka eivät kuulu kirkkoon.

Järjestämme rippikouluja sekä leireinä että päivärippikouluina nuorille, jotka täyttävät rippikouluvuoden aikana 15-vuotta.

Tulevista rippikouluista löydät tietoa rippikoulusivustoltamme. Seuraavan vuoden rippikoulujen tiedot tulevat alkusyksyn aikana.

Isostoiminta

Rippikoulu takana, mutta haluaisit päästä jatkamaan leirihommia?

Tule mukaan isoskoulutukseen ja lähde leirille isoseksi.

Päivitämme tiedot syksyn ja kevään isoskoulutuksista tälle sivulle. Lisäksi löydät tietoja isoskoulutuksesta Nuortenkulma-instasta.

Isoskoulutukseen kuuluu säännöllisiä tapaamisia ja legendaarinen isosleiri.

Nuorisotyönohjaaja
Erityisnuorisotyönohjaaja
01450 Vantaa

Työskentelen Korson seurakunnan nuorisotyössä. Teen yhteistyötä alueen toimijoiden kanssa, ja minuun voitkin törmätä paitsi seurakuntamme Nuortenkulmassa, myös mm. Korson alueen kouluilla ja nuorisotaloilla.

Jos kaipaat luotettavaa aikuista, jonka kanssa puhua pienestä pulmasta tai suuremmastakin solmusta elämässäsi, ota rohkeasti yhteyttä! Tavoitat minut myös Whatsappilla.

Nuoriso- ja rippikoulupappi
Johtava kasvatuksen viranhaltija