Lammaspolun kerhohuoneisto / Hämeenkylän seurakunta

Kuva kerhohuoneistosta

098306459

30

Lisätietoja tilasta voi kysyä Hämeenkylän seurakunnan kirkkoherranvirastosta ma-pe klo 9-14, p. (09) 8306 450.

Seurakuntakodissa on istuimet 30 aikuiselle ja 20 lapselle.

Kodinomaisessa keittiössä on kahviastiasto noin 30 hengelle. Kerhohuoneistosssa on piano. Esteetön liikkuminen tilassa on mahdollista. Tosin kerhohuoneistosta puuttuu varsinainen inva-wc. WC-tiloja on kaksi kappaletta.

Lammaspolun kerhohuoneisto sijaitsee Pähkinärinteessä kerrostalon alakerrassa. Sen toiminnasta vastaa Hämeenkylän seurakunta. Toimipaikka on pinta-alaltaan 132 neliömetriä. Tila koostuu pääsalista, kahdesta huoneesta ja pienestä keittiöstä.

Syksystä kevääseen kestävän toimintakauden aikana Hämeenkylän seurakunta pitää tilassa alle kouluikäisille suunnattuja päiväkerhoja, pyhäkoulua, perhekerhoa sekä ryhmiä aikuisille.

Tilan ollessa vapaana, seurakuntalaiset voivat varata sen esimerkiksi kastejuhlaa varten. Tilassa voidaan järjestää myös muita kirkollisiin toimituksiin liittyviä juhlia. Seurakuntakodissa voidaan pitää niin ikään asukasyhdistysten kokouksia, mutta syntymäpäiväjuhlien viettoon tilaa ei vuokrata.

Maksut

Vantaan seurakuntien jäsenille kasteen ja kastekahvien, avioliittoon vihkimisen ja hääjuhlan sekä hautajaisten ja muistotilaisuuden tilavuokra 0 e (6 tuntia). Katso muut hinnat tästä.

Lammaspolun kerhohuoneistoon autoillen saapuville asiakkaille on taloyhtiön pysäköintialueelta varattu viisi vieraspaikkaa.

to 28.3. klo 9.30 -10.30

Aikuisten raamis

Aikuisten raamattupiiri kokoontuu joka toinen torstai lammaspolku 1 klo 9.30 alkaen. Piirissä käymme tulevan pyhän evankeliumitekstin läpi. Mukana seurakunnan pastori.
to 11.4. klo 9.30 -10.30

to 25.4. klo 9.30 -10.30