Kirkon tiiliseinää, jossa erottuvat sanat rakastakaa ja toisianne.

Aikuiset

Tiistaisin Tikkurilan kirkossa ohjelmassa on pitkälti vapaaehtoisvoimin toteutuva matalan kynnyksen viikkomessu klo 11.30 ja torstaisin Iltamessu klo 19, sekin vapaaehtoisten kanssa toteutettuna. Kansainvälinen Itä-Vantaan Ystävämessu puolestaan pidetään kuukauden 1. su Tikkurilan kirkossa klo 16. Ystävämessussa (Friendship Mass) käytetyt kielet ovat ensi sijassa suomi ja englanti, joitakin tekstejä on nähtävillä myös arabiaksi. Arabiankielistä messua vietetään Tikkurilan kirkossa puolestaan kuukauden kolmantena sunnuntaina klo 16.

Tarkistathan kaikkien toimintojen alkamisajankohdat ja ajantasaiset tiedot tapahtumakalenterista.

Sunnuntain jumalanpalvelusta vietetään klo 10 Tikkurilan kirkossa. Pyhän Laurin kirkossa messua vietetään klo 12. Ehtoollinen jaetaan kaikille alkoholittoman viinin kera aina kuukauden 1. sunnuntaina ja muissakin messuissa alkoholitonta viiniä saa pyynnöstä.

Sinkkutoiminnan, piirien ja ryhmien tarkemmat tiedot löydät omien otsikoidensa alta.

Kuva: Tuomas Uusheimo

Naistenpäivän tapahtuma.
Naistenpäivän tapahtuma Tikkurilan kirkolla la 9.3. klo 15-18. Vieraana Ulla Tervahauta ja Minna Ruuttunen.