Kuorot

Vantaankosken seurakunnan projektikuoro Vox Gaudiosa. Kuoroa johtaa Mari-Annika Heikkilä.

Toteutamme kuoroteoksia projektiluontoisesti. Mukaan ovat tervetulleita kaikki kuorokokemusta jo omaavat laulajat. Harjoittelemme tällä hetkellä  J.S. Bachin motetin Jesu Meine Freude, sekä Zelenkan Misere teoksen. Harjoitukset erikseen sovitusti. Ota yhteyttä Mari-Annika Heikkilä p. 044 422 0407

Myyrmäen kirkon kuoro (aiemmin Kantaattikuoro)

toimii  Myyrmäen Virtakirkolla. Harjoitukset ovat torstaisin kirkkosalissa klo 18.30–20.00. Kuoron ohjelmisto koostuu klassisesta hengellisestä kuoromusiikista. Otamme kuoroon mukaan lisää laulajia ympäri vuoden. Soita tai laita rohkeasti viestiä kanttori Ritva Holmalle p. 050 573 3583 tai ritva.holma@evl.fi.

Kuoron esittely ja esiintymiset tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kivistön kirkon kuoro

toimii Kivistön alueella. Harjoitukset ovat torstaisin Kivistön kirkon seurakuntasalissa klo 18–19.30. Kuoroa johtaa Eveliina Pulkkinen p. 050 546 4756. Kuoron ohjelmisto koostuu perinteisestä ja uudemmasta hengellisestä kuoromusiikista.

Molempien kuorojen päätehtävänä on avustaa messuissa ja seurakunnan muissa tilaisuuksissa. Lisäksi ohjelmaan voi kuulua laitosvierailuja ja osallistumista Vantaan kirkkokuorojen yhteisiin hankkeisiin. Jos olet kiinnostunut kuoroon liittymisestä, ota yhteyttä kuoronjohtajaan.

Kuvassa Kivistön kirkon kuoro

Kastehelmi musiikki-ja kuororyhmät:

Vantaankosken seurakunnassa on kaksi musiikkiryhmää toinen alle kouluikäisille laulajille ja toinen kouluikäisille laulajaille.

Mini Kastehelmi-ryhmän harjoitukset keskiviikkoisin klo 16.15-17.00 ja kouluikäisten Kastehelmi-ryhmän harjoitukset keskiviikkoisin klo 17.15-18.00.
Kastehelmi harjoittelee Kivistön kirkolla.
Lisätietoja kanttori Mari-Annika Heikkilä, p. 044 422 0407.

Tervetuloa myös uudet laulajat!

Vantaan seurakuntien kamarikuoro

Vantaan seurakuntien kamarikuoro on tarkoitettu kokeneille ja nuotinlukutaitoisille laulajille yli seurakuntarajojen. Lisätietoja kuorosta musiikkisihteeriltä: terje.kukk@evl.fi.

Friendship choir

Ystävämessun kuoro harjoittelee joka toinen sunnuntai Virtakirkolla klo 14-15.30,.

Kuoro esiintyy Friendship-messuissa. Kuoron ohjelmistossa on lauluja useilla eri kielillä. Kuoroa johtaa kanttori Mari-Annika Heikkilä p. 044 422 0407. Halutessasi mukaan kuoroon voit soittaa tai laittaa viestin Mari-Annikalle.

The Choir of the "Friendship Mass"

The Choir of the Friendship Mass rehearses every other Sunday at Virtakirko at 14-15.30. The Choir performs at the Friendship Mass once a month.

The rehearsal of the Choir includes songs in several languages. The Choir is conducted by Mari-Annika Heikkilä,  tel. 044 422 0407. You are welcome to join the choir by calling or sending a message to Mari-Annika.

Vantaankosken kantaattikuoro