Monta kivaa kerhoa kirkoilla.

Seurakunnassa on monenlaista toimintaa lapsille ja lapsiperheille.

• Perhekerhot Hakunilassa, Kolohongassa ja Länsimäessä kaikenikäisille lapsille ja vanhemmille/hoitajille.
  • Ensivauva -ryhmät ensimmäisen lapsensa saaneille vanhemmille. Lisätiedot birgitta.karjalainen@evl.fi
  • Vauva tulossa-ryhmä yhteistyössä Tikkurilan seurakunnan kanssa Tikkurilan kirkolla
  • Vauvakahvila vauvaperheille Hakunilan kirkolla maanantaisin klo 12 -14.
  • Muskareita alle kouluikäisille (lisätietoja Musiikki-sivulta)
  • Kuunloiste-lapsikuoro alakouluikäisille (lisätietoja Musiikki-sivulta)
  • Aurinkotanssi-nuorisokuoro noin 11-14-vuotiaille (lisätietoja Musiikki-sivulta)
  • Mukulamessut ja Muskarikirkot - lapsenmittaiset jumalanpalvelukset, joissa ei tarvitse istua koko aikaa paikallaan
  • Seuraa meitä Instagramissa @haksinlapset
  • Lasten ja koko perheen konsertit (lisätietoja Musiikki- Konsertit-sivulta)
  • Pyhäkoulu: Astan luona kotipyhis joka toinen sunnuntai
  • Kerhoja koululaisille (lisätietoja Kouluikäisille-sivulta)

Lapsille löytyy mukavia tehtäviä, tarinoita ja hiljentymishetkiä yhteisestä lastenkirkko.fi-palvelusta sekä videoita Lastenkirkon YouTube-kanavalta. Sieltä löytyy myös Hakunilan seurakunnan soittolistalta Hakunilan omia videoita.

Tilaa perheiden uutiskirje! Siitä löydät seuraavan kuukauden tapahtumat ja askarteluvinkit.

YouTube-video

varhaiskasvatuksen ohjaaja
Hakunilan seurakunta
Hakunilantie 48
01200 Vantaa

Olen työskennellyt Hakunilan seurakunnassa vuodesta 2001 lähtien laaja-alaisesti varhaiskasvatuksen parissa.

Minulta voit kysyä päiväkerhosta, perhekerhoista, Kolohongan iltapäiväkerhosta sekä päivähoidon yhteistyöhön liittyvistä asioista. Keväällä 2018 aloitin ensiäidit-ryhmän työparini kanssa ja olen siitä todella innoissani.

Olen myös viiden lastenohjaajamme esihenkilö ja minulle voit antaa palautetta, yhteistyötoiveita ja ideoita toimintaamme liittyen.

Kevyt

tuulahdus

SE ON SUOJELUSENKELISI

siitä tiedät, että kaikki on hyvin - nyt ja aina

Varhaiskasvatuksen pastori
Hakunilan seurakunta
Hakunilantie 48
01200 Vantaa

Kasvatuksen kysymykset ovat lähellä sydäntäni. Toimin työssäni erityisesti lasten ja perheiden parissa ja iloitsen päästessäni vuosittain myös rippikouluun oppimaan yhdessä upeiden nuortemme seurassa. Kasvatuksen pappina olen aina samalla kertaa oppimassa. Yhdessä kasvaminen on dialogia, vuoropuhelua.

Vapaa-ajalla liikun mielelläni lähiluonnossa, kävellen, luomakunnan kauneutta ihastellen. Usein metsälenkille mukaan pääsevät myös perheemme koirat Minttu ja Riia. Luonnon keskellä ymmärrän aina uudelleen, että ihmisenä olen osa Jumalan suurta suunnitelmaa. Luontosuhde muistuttaa myös arkipäiväisestä vastuustamme lähiluonnon ja koko luomakunnan puolesta.

Nykyään tunnen itseni vahvasti vantaalaiseksi, olenhan asunut Hakunilan kirkonkellojen kuuluvuusalueella jo lähes 30 vuotta. Juureni ovat Savon sydämessä, Nilsiässä. Maalaistalon tyttönä osaan arvostaen nauttia myös Hakunilan seurakunnan alueen viljapelloista ja lammaslaumoista.