Päiväkerho

Kevään kerhotoiminta 2024

Päiväkerho on 2,5 - 5 vuotiaiden oma kerho.

Päiväkerho kokoontuu Asolan seurakuntatalolla (Asolantie 6) maanantaisin, torstaisin ja perjantaisin kello 9.00 - 12.00

Päiväkerho tarjoaa lapselle mielekkään ympäristön ja aktiivista toimintaa ikätoverien kanssa: leikkiä, laulua, liikkumista, satuilua ja askartelua. Päiväkerhoissa myös hiljennytään hetkeksi ja tutustutaan Raamatun kertomuksiin.

Seurakuntien päiväkerhoja ohjaavat ammattitaitoiset ja koulutetut lastenohjaajat. Toiminnan tavoitteena on tukea lapsen kokonaisvaltaista hyvinvointia ja kasvua.

Kysy vapaita paikkoja
Anna-Maria Alava
anna-maria.alava@evl.fi

Lapsella on värikyniä käsissään

Lastenohjaaja
Rekolan seurakunta
Kustaantie 22
01400 Vantaa

Työskentelen Rekolan seurakunnassa lastenohjaajana päiväkerhossa ja perheolkkareissa. Olen myös mukana Koivukylän avoimessa perhekeskuksessa Mll:n Kohtaamispaikan toiminnassa sekä päiväkotiyhteistyössä. Minulta voi kysyä erityisesti päiväkerho- ja perhetoiminnasta.

Lapset ja perheet - Vantaan seurakunnat

Pienet kädet - Rekolan seurakunnan varhaiskasvatus | Facebook