Tikkurilan seurakunnan kuorot ja lauluryhmät

Tikkurilan kirkkotilassa istuu laulajia laulamassa ja kanttori säestää flyygelillä.

Tikkurilan seurakunnassa on kuoroja ja lauluryhmiä erilaisille laulajille. Tarkempia tietoja saat kunkin kuoron yhteyshenkilöltä.

Pyhän Laurin kuoro

Pyhän Laurin kuoro on sekakuoro, joka laulaa monipuolisesti kaikenlaista kirkkomusiikkia. Esiintymisiä kertyy runsaasti sekä konserteissa että jumalanpalveluksissa. Kuoro harjoittelee maanantaisin klo 18 Tikkurilan kirkolla. Uusia laulajia otetaan mielellään vastaan. Kuoroa johtaa kanttori Terje Kukk, p. 050 4343 043, terje.kukk@evl.fi, jolta voi tiedustella lisää kuoron toiminnasta.

Corvus Laurencij -kuoro

Corvus Laurencij on mieslaulajien muodostama, gregoriaaniseen ja keskiaikaiseen musiikkiin erikoistunut kuoro. Se esiintyy konserteissa ja jumalanpalveluksissa Vantaalla ja muualla Suomessa. Kuoro on julkaissut useita äänitteitä pääasiassa suomalaisista keskiaikaisista lähteistä koottua musiikkia. Harjoitukset normaalisti tiistaisin klo 18 Pyhän Laurin kirkossa tai -kappelissa. Tiedustelut: kanttori Samppa Laakso, samppa.laakso@evl.fi, p. 050 330 1582.

Tikkurilan kirkkokuoro

Tikkurilan kirkkokuoro osallistuu seurakunnan messuihin niin kutsuttuna liturgisena kuorona. Laulamme myös perinteisiä suomalaisia sekakuorolauluja sekä uudempaa ohjelmistoa. Harjoitukset torstaisin klo 17.45 Tikkurilan kirkolla. Tiedustelut: kanttori Iina Katila, iina.katila@evl.fi, p. 050 409 7817

Vantaan seurakuntien kamarikuoro

Vantaan seurakuntien yhteinen kamarikuoro harjoittelee Ilolan seurakuntatalolla keskiviikkoisin klo 18.30. Kuoroa johtavat Terje Kukk. Uusia laulajia otetaan koelaulun perusteella. Kevätkaudella valmistelemme Karl Jenkinsin Stabat Materin esitystä. Lisätiedot Terje Kukk, terje.kukk@evl.fi, p. 050 4343 043.