Tule mukaan leireille! Leireillä lapset saavat leikkiä ja pelailla turvallisessa ympäristössä sekä rauhoittua hartauksien aikana. Leireillä isoveljinä ja -siskoina ovat kerhoista tutut kerhonohjaajat.

Kevät 2024

Keväällä järjestämme yhden viikonloppuleirin. Leirit on tarkoitettu 1.-6.-luokkalaisille. Leireillä leikitään, askarrellaan, liikutaan ja tutustutaan Jumalaan. Luvassa koko viikonlopun verran mukavaa ohjelmaa ja yhdessä tekemistä! Leirit järjestetään Vihdissä, Enä-Sepän leirikeskuksessa. Leirille on yhteiskuljetus Hämeenkylän kirkolta.

Leirin hinta on 50 e.

Ilmoittautuminen kevään leirille aukeaa ma 8.1. klo 16.00.

Ilmoittaudu mukaan tästä Ilmoittautuminen tapahtuu sähköisen järjestelmän kautta.

Leiri keväällä:

8.-10.3. Etsivät seikkailevat-leiri

Vantaan seurakuntien sähköisessä ilmoittautumisessa on käytössä vahva tunnistautuminen!  Lisätietoja löydät asiasta täältä.

Jotta voit ilmoittaa lapsesi kerhoon tai leireille sinun tulee luoda itsellesi käyttäjätunnus. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, varmista ennen ilmoittautumisen alkua, että pääset kirjautumaan käyttäjätilillesi.

Laita käyttäjätunnuksesii ja salasanasi muistiin, koska tarvitset niitä kerho- ja leirimaksujen hoitamiseen sekä joka kerta asioidessasi palvelussa.

Leirille otetaan lapset ilmoittautumisjärjestyksessä. Jos teillä on mitä tahansa kysyttävää ilmoittautumiseen liittyen, ottakaa yhteyttä!

Huom! Jos et ilmoittautumisen jälkeen saanut kuittausviestiä ilmoittautumisesta heti, tarkista roskapostikansio. Jos viestiä ei tullut, ota yhteyttä niin tarkistetaan onko ilmoittautuminen onnistunut.

Nuorisotyönohjaaja
Hämeenkylän seurakunta
Auratie 3
01630 Vantaa

Hei! Työskentelen Hämeenkylän seurakunnan nuorisotyössä. Vastuullani ovat erityisesti alakouluikäisten kerhot, retket, leirit ja tapahtumat sekä kouluyhteistyö alueemme alakouluissa. Työni on vaihtelevaa ja monipuolista eri-ikäisten lasten ja nuorten parissa.

Ota ihmeessä yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää alakouluikäisten toimintaan liittyen. Jos elämässäsi on surun tai ilon aiheita, joista haluat jutella luotettavan aikuisen kanssa, niin olen just sua varten! Whatsappi toimii myös vallan mainiosti. :) Moikataan, kun tavataan!

Nuorisotyönohjaaja
Hämeenkylän seurakunta
Auratie 3
01630 Vantaa

Olen nuorisotyönohjaaja ja pääosin teen työtä rippikoululaisten ja sitä vanhempien nuorten parissa. Työhöni kuuluu koulujen päivänavauksia, isokoulua ja nuorten avoimia. Lisäksi saan olla mukana seurakuntamme varhaisnuorisotyössä, ja minut usein löytääkin lasten leireiltä ja leirikouluista.

Nuorisotyö on ajan antamista nuorille ja heidän kohtaamista. Seurakunnassa saamme luottaa Jumalan johdatukseen ja yhdessä saada voimaa rukouksesta.