Kevät 2024 tapahtumia

Lasten konsertti ja 10-v synttärit pe 8.3.

"Lempparikonsertti kaikenikäisille lapsille" alkaa Hakunila kirkossa klo 17. Pekka Laukkarinen Duon vauhdikkaassa konsertissa saa laulaa ja tanssia,  konsertti kestää noin puoli tuntia.

Konsertin jälkeen iltaa jäävät jatkamaan 10-v synttärisankarit. Heille on tarjolla kasvomaalausta ja synttäriherkkuja klo 18.30 asti. Tarjoilun takia ilmoittautumiset etukäteen Birgitalle: birgitta.karjalainen@evl.fi

Virpoti, varpoti la 23.3.

Koristellaan yhdessä virpomisoksia palmusunnuntain iloksi klo 14.30 alkaen Hakunilan kirkon yläkerrassa. Klo 15.30 kirkkosalissa pieni kirkkohetki, jossa oksat siunataan. Tämän jälkeen yhteinen ruokailu seurakuntasalissa.

"Virpoti, varpoti, virvon varvon, siunausta sinulle toivon!"

Pääsiäisen perhekirkko ma 1.4.

Länsimäen kirkossa iloinen koko perheen kirkkohetki klo 15. Nyt on aika iloita, laulaa ja etsiä piilotettuja pääsiäismunia. Mukana laulamassa Lapsikuoro Kuunloiste.

Verkossa

Monet messut ja musiikkihetket striimataan Hakunilan seurakunnan Facebook-sivujen kautta.

Videoita lapsille löytyy Hakunilan seurakunnan YouTube/Lapsille ja  /Tubemuskarit

Lastenkirkon YouTubessa/Hakunilan soittolista.

Lastenkirkon YouTubesta löydät monta muutakin mukavaa videota. Kuten kosketustarinat, ihanat yhteiset hetket lapsen kanssa.

YouTube-video

varhaiskasvatuksen ohjaaja
Hakunilan seurakunta
Hakunilantie 48
01200 Vantaa

Olen työskennellyt Hakunilan seurakunnassa vuodesta 2001 lähtien laaja-alaisesti varhaiskasvatuksen parissa.

Minulta voit kysyä päiväkerhosta, perhekerhoista, Kolohongan iltapäiväkerhosta sekä päivähoidon yhteistyöhön liittyvistä asioista. Keväällä 2018 aloitin ensiäidit-ryhmän työparini kanssa ja olen siitä todella innoissani.

Olen myös viiden lastenohjaajamme esihenkilö ja minulle voit antaa palautetta, yhteistyötoiveita ja ideoita toimintaamme liittyen.

Kevyt

tuulahdus

SE ON SUOJELUSENKELISI

siitä tiedät, että kaikki on hyvin - nyt ja aina