Rekolan seurakunnan vokaaliyhtye

Ilmoittaudu koelauluun Sirkku-Liisalle. Rekolan seurakunnan vokaaliyhtye on monenlaista messumusiikkia laulava ryhmä, jonka jäsenillä on jo vankka kuorokokemus. Vokaaliyhtye harjoittelee periodeittain, yleensä perjantai-iltaisin ja lauantaisin. Stemmat harjoitellaan pääasiassa itsenäisesti kotona. Laulajat ovat 30-60 -vuotiaita entisiä musiikkiluokkalaisia, muuten vain aina musisoineita sekä myös ammattimuusikoita.

Vokaaliyhtye laulaa ennen muuta jumalanpalveluksissa, joissa sillä on liturgiassa luonteva, soiva osansa. Musisoimisemme messuissa ei ole väliaikaviihdykettä. Siksi ohjelmistolle asetetaan monella tavalla korkeat laatuvaatimukset. Harjoituksissa on silti rento ja mukava

Tervetuloa koelauluun. Sovi koelaulusta johtajan, Sirkku-Liisa Niemen kanssa. Maalis-huhtikuussa 2024  voit tulla koelauluun tähtäimenä syksy -24.

Koelaulun tarkoituksena on löytää jokaiselle oikea lauluryhmä tai kuoro. Koelaulussa selvitetään myös oikea "fakkisi" eli oletko vaikkapa sopraano tai altto. Ääniala voi iän myötä myös muuttua. Tule rohkeasti mukaan.

Keväällä 2024 laulamme hiljaisen viikon torstaina ja perjantaina

Kanttori
Rekolan seurakunta
Kustaantie 22
01400 Vantaa

Olen Rekolan seurakunnan kanttori. Luotsaan aikuisten kuoroja ja musiikkiryhmiä. Lisäksi soitan ja laulan jumalanpalveluksissa ja konserteissa, häissä ja hautajaisissa. Ota yhteyttä, jos haluat laulaa tai soittaa messussa tai muussa tapahtumassa tai järjestää konsertin Rekolan seurakunnan tiloissa.