Asolan seurakuntatalo / Rekolan seurakunta

Asolan seurakuntatalo.

09 830 6700 Varaukset

09 830 6708 Vahtimestarit

► Tiloja ei vuokrata nimiäisiin, rippijuhliin tai syntymäpäiväjuhliin.

Asolan tilat ja varustelu

Toiminnallisesti tilat ovat monikäyttöiset. Niissä on mahdollista liikkua esteettömästi. Tiloissa on mahdollista järjestää samanaikaisesti toimintaa 80 hengelle. Sali on varustettu induktiosilmukalla.

Seurakuntasali on valoisa ja nykyaikainen juhlatila, joka voidaan jakaa siirtoseinällä kahteen erilliseen tilaan.

Seurakuntasaliin mahtuu istumaan noin 80 henkeä. Mikäli tila varustetaan pöytien kanssa, saliin mahtuu n. 40–50 henkeä. Pöydät ovat malliltaan kulmikkaita, 70 cm x 140 cm. Lasten syöttötuoleja on salissa 3 kpl.

Salissa on mm. ilmava alttari valoisan ikkunaseinän edessä sekä kaunis sinilasitteinen kastemalja. Tilassa on myös takka, piano, mikrofoni ja valkokangas.

Isoon aulatilaan voidaan laittaa myös seisovia tarjoilupöytiä.

Kalustuksesta, astioista, liinoista ym. yksityiskohdista sovitaan vahtimestarin kanssa.

Keittiö
Toimivassa keittiötilassa on jääkaappi, pakastin, astianpesukone, liesi, uuni, mikro, vedenkeitin, 2 kahvinkeitintä, sekä termoskannuja kahville ja teelle.

Astiat ja liinat
Käytettävissä on valkoinen Arabian Arctica -sarjan kahviastiasto ja ruoka-astiasto 60 hengelle.
Astiastoja ei vuokrata ulos tilasta. Astiastot sisältyvät tilavuokraan. Tilaisuudessa mahdollisesti rikkoutuneet astiat laskutetaan uushankinta-arvolla.

Valkoiset juhlapöytäliinat ovat vuokrattavissa. Hinnoittelu tapahtuu henkilömäärän mukaan.
► 1–15/henk: 30 e,
► 16–40/henk: 60 e,
► yli 40/henk: 90 e. (sis alv).

► Katso muut hinnat tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kastemekko
Asolan seurakuntatalolla on käytettävissä kastemekko, sekä sin ja vaaleanpunainen kastenauha.

Kerhohuoneet
Asolan seurakuntatalossa on lisäksi kaksi valoisaa kerhohuonetta lasten päiväkerhoja varten.

Tilan vuokra

Vantaan seurakuntien jäsenille kasteen ja kastekahvien, avioliittoon vihkimisen ja hääjuhlan sekä muistotilaisuuden tilavuokra 0 e (6 tuntia). ► Linkki avautuu uudessa välilehdessäKatso muut hinnat tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Parkkipaikat
Tontilla on 18 autopaikkaa.

Lisätietoa Asolan seurakuntatalosta

Asolan seurakuntatalo on monitoimitila, joka soveltuu monenlaiseen toimintaan. Tilat ovat valoisat ja kodikkaat.

Sadan neliömetrin kokoinen sali on mahdollista jakaa liukuovella kahteen osaan. Kerhohuone soveltuu aikuisten käyttöön. Päiväkerhohuoneen kalusteet on mitoitettu lasten mukaan. Avara eteisaula tarjoaa toiminnalle valoisaa lisätilaa.

Lasten päiväkerhohuoneesta on pääsy piha-alueelle aidatulle leikkipaikalle.

Tilan käyttö

Tilat ovat käytettävissä perjantaisin, lauantaisin ja sunnuntaisin. Kirkollisiin toimituksiin ja rukoushetkiin liittyvä tilojen käyttö on maksutonta Vantaan seurakunnan jäsenille. Tiloja voi varata myös samaa sukupuolta olevien parien avioliiton vapaamuotoisiin rukoushetkiin ja näiden rukoushetkien yhteydessä vietettäviin juhliin.

► Nimiäisiin, rippijuhliin tai lastenjuhliin tiloja ei valitettavasti voida vuokrata.

TOIMITUSVARAUKSET: Ristiäiset, häät, hautajaiset ja muistotilaisuus (Asolassa ei hautaansiunausta)

► Ristiäis– vihki– tai hautajaisvaraukset verkkopalvelustamme
► HautausLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja muistotilaisuuksien varaukset puhelimitse Linkki avautuu uudessa välilehdessäVantaan seurakuntien hautausmaan toimistosta ma–pe klo 9–15, 09 8306 220.
 Linkki avautuu uudessa välilehdessäRistiäiset ja häät voidaan varata myös kirkkoherranvirastosta puhelimitse  ma–to klo 9–14, 09 830 6700

Tilojen esittelyt vahtimestarin kautta p. 09 830 6708.

Katso panoraamakuvatLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc
Induktiosilmukka Induktiosilmukka
Lastenhoitohuone Lastenhoitohuone
wc wc

ke 20.3. klo 12.00

to 21.3. klo 13.00

Naisten keskusteluryhmä

Naisten hyvinvointia lisäävä keskusteluryhmä
pe 22.3. klo 18.00

Asolantie 6, 01400 Vantaa

Kaksi teologia ja diakoni – yläpäähuumoria kirkkosaliin stand up- esitys

Mitä tapahtuu, kun laitetaan entinen seurakuntanuori ja nykyinen kirkon työntekijä sekä melkein valmis teologian maisteri ja papin poika tekemään vitsejä kirkkotilaan?
ke 3.4. klo 12.00

to 4.4. klo 13.00

Naisten keskusteluryhmä

Naisten hyvinvointia lisäävä keskusteluryhmä
ma 8.4. klo 13.00

Seniorikahvila

seniorikahvila kokoontuu Asolan srk-talolla parittomien viikkojen maanantaisin klo.13.00
ti 9.4. klo 13.00

Omaishoitajien tukiryhmä

Omaishoitajien vertaistukiryhmä tai jos koet olevasi omaishoitaja. kokoonnumme Asolan srk-talolla parittomien viikkojen tiistaisin klo13.
ke 10.4. klo 12.00