Martinristi / Vantaankosken seurakunta

Martinristin seurakuntatila

Martinristin kerhotila

Martinpolku 2 C (Navigaattoriin osoite: Martinlaaksonpolku 7, myös sisäänkäynti Martinlaaksonpolun puolelta), 01620 Vantaa

Avoinna toiminnan mukaan ja tilauksesta

Tilan käyttö

Tilaa voi varata iltaisin ja viikonloppuisin pienimuotoisia juhlatilaisuuksia tai kokouksia varten.

Tilavaraukset

Kaste-, hää- ja muut juhlavaraukset p. 09 8306 404 ma-pe klo 9-14,  tilavaraukset.vantaankoski@evl.fi.

Muistotilaisuusvaraukset p. 09 8306 220 ma-pe klo 9-15.

Seurakunnan vahtimestarin kanssa voi sopia tilojen esittelystä, puh. 050 409 0497. Martinristissä ei ole vahtimestaripalvelua.

Juhlatilana

Martinristi soveltuu pienten perhejuhlien järjestämiseen.

Martinristin maksimihenkilömäärä on 35.

Varusteet

Tilassa on käytettävissä videotykki, piano, lasten syöttötuolit ja säkkityynyjä. Kahviastiasto on 40 hengelle (huom. ei ruoka-astioita).

Tilavuokra sisältää astiat. Tiskaamisen ja tilan siistimisen hoitaa käyttäjä.

Lisäksi on mahdollisuus vuokrata valkoisia pöytäliinoja, jotka palautetaan käytön jälkeen Myyrmäen Virtakirkolle.

Keittiö

Tilassa on pieni keittosyvennys, jossa on liesi, uuni, mikroaaltouuni, kahvinkeitin, jääkaappi, astianpesukone.

Maksut

Vantaan seurakuntien jäsenille kasteen ja kastekahvien, avioliittoon vihkimisen ja hääjuhlan sekä hautajaisten ja muistotilaisuuden tilavuokra 0 e (6 tuntia). ► Katso muut hinnat tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Parkkipaikat

Martinristillä ei ole omia parkkipaikkoja. 4 tunnin kiekkopaikkoja löytyy mm. Martinpuiston palvelukeskuksen vierestä osoitteesta Laajametsänkuja. Tästä on noin 200 metriä käveltävää Martinristin ovelle.

Esteettömyys

Sisäänkäynti ei ole toistaiseksi esteetön johtuen ympäristön katutasojen rakentamisesta.

Kävijäpalautetta

- Martinristi on aika uusi kokoontumispaikka ja siksi siisti ja esteetön sisääntulo myöskin ja sijaintikin on hyvä.

- Kiva tilava paikka ja sopi hyvin syntymäpäiväjuhlien järjestämiseen.

Martinristi on seurakunnan käytössä oleva tila Vantaan Martinlaaksossa. Se sijaitsee vuoden 2018 alussa valmistuneen asuinkerrostalon pohjakerroksessa.

Esteetön wc Esteetön wc
Kahvila Kahvila
wc wc

ti 19.3. klo 19.00 -20.30

Martinlaakson lähetyspiiri

Martinlaakson lähetyspiirissä tutustutaan keväällä seurakunnan työntekijöihin: miten he lähtivät seurakuntaan töihin ja kuinka lähetystyö koskettaa heitä.
to 21.3. klo 8.15 -9.00

to 21.3. klo 13.00 -14.30

Martinristin seniorikerho

Martinristin seniorikerho kokoontuu torstaisin Martinristissä.
ma 25.3. klo 11.00 -13.00

Martinristin olotilakahvila

Kaikille avoin kohtaamispaikka.
ti 26.3. klo 13.00 -15.00

Martinristin raamattupiiri

Martinristin raamattupiiri kokoontuu parittomien viikkojen tiistaina.
to 28.3. klo 8.15 -9.00

ti 2.4. klo 19.00 -20.30