Tuomas Antola

Minttu Haapalainen

Seurakuntapastori
01450 Vantaa

Olen Minttu ja toimin Korson seurakunnassa jumalanpalveluselämän ja hallintopappina. Tehtäviini kuuluvat jumalanpalvelusten lisäksi perinteiset papin työt: kirkolliset toimitukset eli hautaan siunaamiset, kasteet ja avioliittoon vihkimiset. Nämä ovat papin työssä juuri sitä ydintä, josta pidän aivan erityisen paljon. Nautin työssäni erilaisten ja eri ikäisten ihmisten kohtaamisesta ja läsnäolosta ihmisten arjessa ja juhlassa. Koen tämän suureksi etuoikeudeksi. Minuun voit olla yhteydessä, halusitpa keskustella elämän iloista tai suruista, suunnitella perheesi ja läheistesi juhlahetkiä tai jos sinulla on ajatuksia tai ideoita.

Ilkka Luukka

Seurakuntapastori

Joona Raudaskoski

viestintäpappi
01450 Vantaa

Korson seurakunnan viestinnästä vastaava seurakuntapastori

Minna Ruuttunen

Varhaiskasvatuksen pappi
01450 Vantaa

Varhaiskasvatuksen pappina minulla on ihana etuoikeus olla paljon tekemisissä lasten ja perheiden kanssa. Minulla on sellainen ohje ja haaste itselleni, että pyrkisin aina puhumaan niin, että lapsikin sen ymmärtää. Ainakin niissä tilanteissa, joissa lapsia on paikalla. Se ei tarkoita sitä, etteikö voisi olla myös syvällinen tai etteikö asiat voisi puhutella myös aikuisia. Tämä haaste ei ole ihan helppo, enkä väitä että onnistuisin siinä. Mutta toivon oppivani!

Jani Vanhala

Aikuistyön pastori
01450 Vantaa

Toimin Korson seurakunnassa aikuistyön pastorina. Työnkuvaani kuuluu tapahtumien ja toiminnan järjestäminen aina nuorista aikuisista eläkeikäisiin saakka. Minua kiinnostaa erityisesti uskonnollinen kokemus sekä sen uudenlaiset, muuntuvat muodot modernissa maailmassa. Myös kristillinen mystiikka ja taide ovat lähellä sydäntäni. Papin työssä pidän tärkeimpänä sitä, että saan omalla pienellä panoksellani olla tekemässä Jumalan läsnäoloa maailmassa ymmärrettävämmäksi ja näkyvämmäksi.