Nikinmäen seurakuntakoti/ Korson seurakunta

Surviaisenkuja 1, 01490 Vantaa

Tilan käyttö

Tila on käytettävissä la-su klo 12-21.

Tilavaraukset

Kaste- ja hääjuhlavaraukset p. 09 8306 550 arkisin klo 9-14.  Muistotilaisuusvaraukset p. 09 8306 220 ma-pe klo 9-15.

Ristiäiset ja häät voit varata myös netissä tästä linkistä.

Seurakunnan vahtimestarin kanssa voi sopia tilojen esittelystä, p. 050 590 3496. Nikinmäen seurakuntakodilla ei ole vahtimestaripalvelua.

Nikinmäen seurakuntakoti juhlatilana

Seurakuntasali on valoisa ja nykyaikainen juhlatila, joka voidaan jakaa irtoseinällä kahteen eri tilaan. Tiloihin mahtuu yhteensä 70 henkeä.

Nikinmäen seurakuntakotiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Varusteet

Salissa on pieni alttaripöytä suurten ikkunoiden edessä, sekä erillinen kastepöytä ja kastemalja. Alttarilla on kukat ja kynttilät juhlatilaisuuksissa. Tilassa on myös piano, mikrofoni ja valkokangas. Seurakuntatalon takapihalla on lasten leikkipaikka.

Seurakunnalla on kastepuku, jota voi varata kastetilaisuuksiin.

Keittiö

Salin vieressä on keittiö, jossa kahvinkeittimet, vedenkeitin, kiertoilmauuni, mikroaaltouuni ja astianpesukone. Käytettävissä on Arabian valkoinen kahvi- ja ruoka-astiasto 70 hengelle.  Lapsille on varattu neljä syöttötuolia.

Maksut

Vantaan seurakuntien jäsenille kasteen ja kastekahvien, avioliittoon vihkimisen ja hääjuhlan sekä hautajaisten ja muistotilaisuuden tilavuokra 0 e (6 tuntia). ► Katso muut hinnat tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Nikinmäen seurakuntakoti on vuonna 2003 rakennettu monitoimitila, joka on arkisin seurakuntaryhmien kokoontumiskäytössä.

Parkkipaikat

• Seurakuntatalon edessä parkkipaikalla on parkkipaikat noin 16 autolle

Esteettömyys

• Seurakuntataloon on esteetön sisäänkäynti