Ilmoittautuminen on päättynyt.

Vapaita riparipaikkoja voi tiedustella Heli Varstalalta, heli.varstala@evl.fi p. 050 575 8684.

Ennen ilmoittautumista

Ennen ilmoittautumista tutustu, millaiselle riparille haluaisit, ja tutki riparilistasta, mitkä riparit sopivat ensi vuoden aikatauluusi. Valitse 5-10 riparia, jolle ilmoittaudut.

Lisäksi mieti, haetko riparille kaverin kanssa vai yksin. Tikkurilan ripareille voi ilmoittautua 2-3 kaverin porukassa. Kaverikoodi ilmoittautumisessa liittää kavereiden ilmoittautuiset sähköisessä järjestelmässä toisiinsa. Ennen ilmoittautumista sopikaa 2-3 kaverin porukassa, mille 5-10 riparille ilmoittaudutte, ja kuka teistä ilmoittautuu ensimmäisenä. Ensimmäinen ilmoittautuja saa kaverikoodin jaettavaksi 1-2 kaverille.

Huomaathan, että ilmoittautuminen pitää tehdä yhdessä huoltajan kanssa.

Ilmoittautumisvaiheet: yksin / kaveriporukan ensimmäiselle ilmoittautujalle

1. Huoltaja luo tunnukset Vantaan seurakuntien sähköiseen asiointipalveluun. Tunnusten luominen edellyttää vahvaa tunnistautumista (verkkopankki, mobiilivarmenne tms.)

2. Mene ilmoittautumislomakkeelle.

3. Valitse riparit. Kohdassa "Tapahtumien valinta" on listattuna kaikki riparit. Voit valita näkymän aakkosjärjestyksessä tai ajankohdan mukaan. Valitse klikkaamalla 5-10 riparia, jotka sinulle sopivat. Klikkaamasi riparit ilmestyvät listaksi "valitut tapahtumat"-palkkiin. Huomaa, että valinnoistasi enintään kolme voi olla kesäkuussa ennen juhannusta.

4. Järjestä valitsemasi riparit. Raahaa hiirellä sinulle sopivin ripari listan ensimmäiseksi, toisiksi sopivin toiseksi jne.

5. Klikkaa "Jatka lomakkeelle."

6. Täytä nuoren ja huoltajan tiedot. Annathan ajantasaiset yhteystiedot nuorelta ja huoltajalta. Käytämme yhteystietoja riparin alkamisesta ja etenemisestä tiedottaessamme. Lisäksi on tärkeää kertoa, onko nuoren elämässä jotakin sellaista mitä meidän olisi hyvä tietää ryhmiä jakaessamme. Voimme huomioida nuoren erityistarpeet vain jos tiedämme niistä.

7. Tarkista tiedot ja lähetä lomake.

8. Saat sähköpostiisi vahvistusviestin. Viestissä on kaverikoodi, jonka voit jakaa 1-2 kaverillesi.

Miksi pitää ilmoittautua niin moneen ryhmään? Lue UKK.

Ilmoittautumisvaiheet: kaveriporukan toiselle / kolmannelle ilmoittautujalle

1. Pyydä kaverikoodi ensimmäisenä ilmoittautuneelta kaverilta.

2. Huoltaja luo tunnukset Vantaan seurakuntien sähköiseen asiointipalveluun. Tunnusten luominen edellyttää vahvaa tunnistautumista (verkkopankki, mobiilivarmenne tms.)

2. Mene ilmoittautumislomakkeelle.

3. Klikkaa palloa kohdassa "ilmoittaudu kaverikoodilla". Syötä kaverikoodi laatikkoon. Näkyviin ilmestyvät kaverisi tekemät valinnat.

4. Klikkaa "Jatka lomakkeelle."

5. Täytä nuoren ja huoltajan tiedot. Annathan ajantasaiset yhteystiedot nuorelta ja huoltajalta. Käytämme yhteystietoja riparin alkamisesta ja etenemisestä tiedottaessamme. Lisäksi on tärkeää kertoa, onko nuoren elämässä jotakin sellaista mitä meidän olisi hyvä tietää ryhmiä jakaessamme. Voimme huomioida nuoren erityistarpeet vain jos tiedämme niistä.

6. Tarkista tiedot ja lähetä lomake.

7. Saat sähköpostiisi vahvistusviestin

Mitä jos kuulumme kaverin kanssa eri seurakuntiin? Lue UKK.

Päiväriparille ilmoittautuminen

Katso yllä ohjetta "Ilmoittautumisvaiheet: yksin / kaveriporukan ensimmäiselle ilmoittautujalle".

Vaiheessa 3. valitse riparilistasta pelkkiä päiväripareita. Saat valittua 5 päiväriparia siten valitsemalla siniset palkit Talven päiväripari 1, Talven päiväripari 1B, Kesän päiväripari 2, Kesän päiväripari 2B ja Kesän päiväripari 2C.

Oikeasti päiväripareita on vain yksi talvella, yksi kesällä ja yksi SuperParkissa. Kirjaimella merkityt ryhmät ovat vain tekninen työkalu, jolla varmistamme, ettei sähköinen järjestelmä ohjaa päiväriparille haluavia leiririparille.

Ilmoittautumisen jälkeen

Lähetämme marraskuussa sinulle sähköpostilla tiedon, mihin ripariryhmään olet päässyt ja milloin riparisi alkaa.

Jaamme riparipaikat vasta ilmoittautumisajan päätyttyä. Ilmoittautumisnopeus ei vaikuta siihen, mille riparille pääset.

Jokainen pääsee, jollekin 5-10:stä ryhmästä, jonka on ilmoittautumisessa itselleen valinnut.

Kaverikoodilla ilmoittautuneet pääsevät samaan ryhmään.

Talven ja kevään riparit alkavat joulukuussa. Alkukesän riparit alkavat tammi-helmikuussa ja loppukesän riparit alkavat helmi-maaliskuussa.

Ennen ilmoittautumista tutki mitkä riparit sopivat sinulle. Sovi ilmoittautumisesta kavereiden kanssa.
Ilmoittaudu sähköisessä asiointipalvelussa
Ilmoitathan meille ajantasaiset yhteystiedot ja erityistarpeesi
// ]]>