Tutustu Rekolan kirkkoherran vaalin ehdokkaisiin

Sivulle tulee kevään aikana lisää tietoa ehdokkaista ja esittelyvideot.

Vaalinäytteet

Ehdokkaiden jumalanpalvelustaitoihin voi perehtyä vaalinäytteissä sunnuntaimessuissa. Vaalinäytteet pidetään Rekolan Pyhän Andreaan kirkossa normaaleiden jumalanpalvelusten muodossa sunnuntaisin klo 10 alkaen.

Vaalinäytteitä voi seurata suorana lähetyksenä myös Rekolan seurakunnan Youtube-kanavalla. Tallenteet ovat katsottavissa videoina jälkikäteen. Suorat linkit ehdokkaiden vaalinäytteisiin Rekolan Pyhän Andreaan kirkosta yllä.

Vaalipaneeli

Vaalipaneeli järjestetään Rekolan kirkossa su 5.6. jumalanpalveluksen jälkeen klo 12. Tilaisuudessa ehdokkaat käyvät keskustelua, jonka juontaa Kimmo Saares. Paneeli lähetetään suorana verkkoon, ja sen voi katsoa myöhemmin myös tallenteena.
Voit seurata tilaisuutta Rekolan seurakunnan YouTube kanavalta osoitteesta: Rekola Vaalipaneeli 5.6.2022 - YouTube

Ehdokkaat

Helsingin hiippakunnan tuomiokapituli on asettanut ehdokkaat vaalisijoille 1-3 heidän kirkkoherran virkaan soveltuvuutensa perusteella.

Voit tutustua ehdokkaisiin alla olevista linkeistä.

1. vaalisija: Hakunilan seurakunnan kappalainen Harri Nurminen

Harri Nurminen.