Tikkurilan seurakunnan kerhonohjaajat palkittiin työstään

Kerhonohjaajat Sofia Toivanen ja Anni Kivelä saivat Lasten ja nuorten keskuksen sekä ja Partaharju-säätiön Vuoden kerhonohjaaja -palkinnon.

Ison palkintoplakaatin kanssa hymyilemässä kerhonohjaajien lisäksi piispa Teemu Laajasalo ja Lasten ja nuor...

1000 euron arvoisen palkinnon Toivaselle ja Kivelälle luovutti maanantaina 29.5.2023 Helsingissä Tuomiokapitulissa piispa Teemu Laajasalo.

Kerhonohjaajat Sofia Toivanen ja Anni Kivelä ovat toimineet Tikkurilan seurakunnassa kerhonohjaajina pitkään ja pitäneet useita erilaisia kerhoja. He ovat myös olleet vapaaehtoisina mukana monissa koululaisten tapahtumissa ja toiminnoissa. Heidän tietotaitonsa on osaltaan kehittänyt kerhonohjaajakoulutuksen sisältöjä aidosti kerhonohjaajia palvelevaan suuntaan.

Toivanen ja Kivelä ovat jakaneet omia, hyviä ideoitaan ja toimintamallejaan eteenpäin ja näin rohkaisseet muita. Lasten- ja nuorten keskuksen palkintoperusteluiden mukaan he ovat kerhonohjaajina aktiivisia, oma-aloitteisia, innovatiivisia ja lapset huomioonottavia. Ohjaajat ovat myös motivoituneita, joustavia, idearikkaita ja erityisen luotettavia. Kerholaisille Anni ja Sofia näyttäytyvät hauskoina, turvallisina ja helposti lähestyttävinä - aitoina esikuvina!

Voit lukea aiheesta lisää Lasten ja nuorten keskuksen sivuilta.

Tue May 30 11:46:00 EEST 2023