Lapsiperheiden kevätrieha - Vihreä ON!

pe 24.5. klo 9.00 – pe 24.5. klo 11.00
Pieni tyttö vihreässä takissa. Teksti:  Mitä ihmettä ja ihanaa vihreä on! Lapsiperheiden kevätrieha pe 24.5. klo 9-11 Vihertien puistokentän ja asukaspuiston alueella.

Vihertie 65, Vantaa. Vihertien asukaspuiston ja puistokentän alueella.

Mitä ihmettä ja ihanaa Vihreä ON! Energisessä kevätriehassa lähestymme ilolla ja leikkimielellä vihreää teemaa.

Mitä kaikkea vihreästä väristä löytyykään? Tätä selvitämme monin aistein, taiteen, seikkailun ja liikunnan keinoin. Hauskaa ohjelmaa ja infoa järjestäjien toiminnasta!

Pelejä, koripalloa, leikkejä, askartelua, musiikkia, tanssia, temppurata, Ilmapalloja ja paljon kivaa puuhaa!

Klo 10 Ohjattu tanssituokio - Vantaan Tanssiopisto

Klo 9.30 ja 10.30  Puistomuskarituokiot - Jamkids

Mehupiste lapsille Mummun ja vaarin tuvalla

Vihertien asukaspuistossa mahdollisuus grillata omia eväitä.

Tervetuloa ulkoilemaan ja leikkimään yhdessä!

Voit liittyä teemaan pukemalla päälle jotain vihreää!

Kaatosateen sattuessa tapahtuma peruuntuu.

Tapahtumaa järjestämässä:

Vantaankosken seurakunta, Vantaan ja Keravan hyvinvointialue, Vantaan kaupunki, SMILE-hanke, Kulttuurilapset, Regnbågarna-kielikylpyluokat, Vantaan Turvakoti, SOS-lapsikylä, , MLL, Vantaan Tanssiopisto,  Jamkids, VJS, PuHu-juniorit ja Sahan seura.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä