Kevään retriitti opiskelijoille ja nuorille aikuisille 23.-25.4.2021
Lopen Kesijärvellä

Lähde lepuuttamaan korvaa ja sielua kevään kirjapinkkojen, työn ja tenttien keskeltä retriittin 23.-25.4.2021 Lopen Kesijärvelle

Retriitissä saat miettiä elämää, opiskelua, työelämää, ihmissuhteita ja antaa tilaa itsellesi. Tule myönteiseen mykkäkouluun, jota ammattilaiset ohjaavat. Koe hiljainen kommunikaatio. Saat modernisti kiinni kristillisyyden parhaista perinteistä. Sopii väsähtäneille ja virkeille. Yhteiset virike-, mietiskely- ja hiljentymishetket rytmittävät retriittiä. Ohjelma kantaa. Saat olla yksinkin, lukea, kirjoittaa, levätä, möllöttää tai köllöttää. Jutella voit valittuina aikoina ohjaajien kanssa.

Vähin varoin mukaan. Kirkko maksaa pääosan, sinä vain 50 euroa. Sillä saat kuljetukset Vantaalta retriittipaikkaan ja takaisin, majoituksen yhden hengen huoneessa ja ruoat. Milloin viimeksi vietit laatuviikonlopun tähän hintaan?

Retriittiin opiskelijoille ja nuorille aikuisille otetaan 8 opiskelijaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Ensikertalaiset ja Vantaalla asuvat ovat kuitenkin etusijalla. Tieto mukaanpääsystä lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse viisi viikkoa ennen retriitin alkua. Retriitin lasku ja ohjelma lähetetään postitse. Paikkana on Lopen seurakunnan Kesijärven leirikeskus. Ohjaajina oppilaitospappi Jukka-Mikko Karjalainen ja Tikkurilan nuorten aikuisten pappi Sari Hartikka.

Opiskelijaystävällinen hinta 50 € sisältää kuljetukset ja täysihoidon perjantai-illasta sunnuntai-iltapäivään.

Ilmoittautumiset ilmoittautumislomakkeella tai retriitit.vantaa@evl.fi. Noudatamme pandemia-aikaan erityistä varovaisuutta ja edellytämme yhteiskuljetuksen aikana maskin käyttöä, mikäli terveydentilasi sen sallii. Retriitin maksimihenkilömäärä ohjaajineen on pandemia-aikaan 10 henkilöä.

Ilmoittautuessasi jätä seuraavat tiedot: puh.nro, sähköposti, kotiosoite, opiskelupaikka, opiskeluala, ruoka-aineallergiat ja haluatko yhteiskuljetukseen Tikkurilasta vai Myyrmäestä.

Lisätiedot Jukka-Mikko Karjalainen, 050 581 0593, jukka-mikko.karjalainen@evl.fi