Hengähdä hiljaisuudessa

Retriittejä, hiljaisuuden iltoja ja kristillistä joogaa Vantaalla syksyllä.

jooga

• Hiljaisen sydänrukouksen illat Myyrmäen Virtakirkolla joka toinen ma 28.8., 11.9., 25.9., 9.10., 23.10., 6.11., 20.11., 4.12. ja 18.12. klo 18–19. Hiljentymistä rukoukseen kristillisen meditaation hengessä. Ilta sisältää lyhyen virikepuheen, meditaation, yhteisen jakamisen ja loppurukouksen. Illat vetää pyhiinvaellusohjaaja Kari Koivula. Maksuton, ei ilmoittautumista.

• Hiljaisuuden joogaa Tikkurilan kirkolla Voima-salissa ke 6.9.–29.11. klo 17.30–18.30. Hiljaisuuden jooga on kristillinen tapa yhdistää keho ja mieli rukoukseen. Maksuton, ei ilmoittautumista.

• Vantaankosken luontopyhiinvaellus su 17.9. klo 8–10 vanhalta viilatehtaalta Myyrmäen Virtakirkon messuun. Matkan pituus noin 6,5 km. Vaellus kuljetaan osittain hiljaisuudessa ja matkaa rytmittävät lyhyet rukoushetket. Pyhiinvaelluksen vetää pyhiinvaellusohjaaja Kari Koivula. Ei ilmoittautumista.

• Hiljainen telttavaellus Seitsemisen kansallispuistossa 22.–24.9. Ohjaajina eräopas Simo Ellilä ja pastorit Hanna Vuollo ja Tapio Koivu. Hinta 230 e. sis. täysihoidon, kuljetukset ja ohjelman. Ilmoittautuminen vantaanseurakunnat.fi/retriitit.

• "Hän antaa valonsa meille" - retriitti 28.9.–1.10. leirikeskus Snoanissa. Retriitin ohjaavat Tiina Palmu ja Margit Hakamäki. Hinta 180 e sis. täysihoidon, kuljetukset ja ohjelman. Ilmoittautuminen vantaanseurakunnat.fi/retriitit.

• "Jumala on rakkaus" - ihminen hänen silmäteränsä, retriitti 6.–8.10. Heponiemen hiljaisuuden keskuksessa. Retriitin ohjaavat retriitinohjaaja, pastori Tarja Korpela ja retriitinohjaaja Liisa Pietilä. Hinta 230 e sis. täysihoidon, kuljetukset ja ohjelman. Ilmoittautuminen vantaanseurakunnat.fi/retriitit.

• Hiljaisuuden illat Hämeenkylän kirkossa pe 20.10. ja 24.11. klo 18. Hiljaisuuden illoissa sitoudutaan puhumattomuuteen, mukaan tarvitset vain villasukat. Ilta alkaa virikepuheella ja tarjolla on pientä purtavaa. Iltoja ohjaa pappi Katja-Maaria Kaskinen. Ilmoittautuminen Hämeenkylän kirkkoherranvirastoon retriitti-iltaa edeltävänä maanantaina, p. 09 830 6450 tai hameenkylan.seurakunta@evl.fi.

• ”Vaatimuksista vapauteen” – retriitti nuorille aikuisille ja opiskelijoille Hirvijärvellä 24.–26.11. Lämpöä ja hiljentymistä kunnes joulun hulina alkaa. Hinta 80 e sis. täysihoidon, kuljetukset ja ohjelman. Ilmoittautuminen vantaanseurakunnat.fi/retriitit.

Lue lisää www.sielunlataus.fi

2023-08-30 14:08:00.0