Sydänrukouspiiri Nikinmäen seurakuntakodilla

ke 17.4. klo 17.55
Kynttilä, kuvituskuva.

Nikinmäen seurakuntakoti/ Korson seurakunta

Tervetuloa avoimeen hiljaisen rukouksen piiriin. Piirissä harjoitetaan hiljaista rukousta jo alkukirkosta juurensa juontavan perinteen mukaisesti.

Nikinmäen seurakuntakodilla alkaa pääsiäisen jälkeen keskiviikkona 3.4. klo 18 sydänrukousryhmä, jossa voi harjoittaa Jumalan lähestymistä hiljaisuuden kautta.

Ryhmä on avoin ja siihen voi osallistua kuka tahansa hiljaisesta rukouksesta kiinnostunut.

Ryhmään tulijoita pyydetään saapumaan viimeistään klo 17.55 seurakuntakodin sisäpihan kautta. Ovet ovat ryhmän kokoontumisen ajan lukossa.

Lisätietoja ryhmästä saat seurakuntapastori Jani Vanhalalta ja sähköpostitse osoitteesta soilementori@gmail.com.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Uutinen sydänrukouspiiristä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Korson seurakunta

Aikuistyön pastori
Korson seurakunta
Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Toimin Korson seurakunnassa aikuistyön pastorina. Työnkuvaani kuuluu tapahtumien ja toiminnan järjestäminen aina nuorista aikuisista eläkeikäisiin saakka. Minua kiinnostaa erityisesti uskonnollinen kokemus sekä sen uudenlaiset, muuntuvat muodot modernissa maailmassa. Myös kristillinen mystiikka ja taide ovat lähellä sydäntäni. Papin työssä pidän tärkeimpänä sitä, että saan omalla pienellä panoksellani olla tekemässä Jumalan läsnäoloa maailmassa ymmärrettävämmäksi ja näkyvämmäksi.