Corvus Laurencij -kuoron harjoitus

ti 16.4. klo 18.00 – ti 16.4. klo 20.00
kuva Corvus Laurencij -kuorosta

Pyhän Laurin kirkko

Gregoriaaniseen- ja keskiaikaiseen musiikkiin erikoistuneen Corvus Laurencij -kuoron harjoitus.

Mikäli kuoron toiminta kiinnostaa, ota rohkeasti yhteys kuoroa johtavaan kanttori Samppa Laaksoon (samppa.laakso@evl.fi tai p. 0503301582). Kuorolaisilta ei edellytetä erityisosaamista gregoriaanisen- tai keskiaikaisen musiikin suhteen. Ennakkoluuloton asenne on eduksi.

Tikkurilan seurakunta

kanttori
Tikkurilan seurakunta
PL 69
01301 Vantaa

Olen kanttori ja vastaan seurakunnan musiikkityöstä. Lisäksi säestän messuja, siunauksia ja vihkimisiä. Itselleni erityinen osa työtä on vuodesta 1994 asti toimineen Corvus Laurencij -kuoron johtaminen. Lue lisää kuorosta tästä.

Olen soittanut pianoa kolmevuotiaasta asti ja opiskelupaikkaa miettiessäni keksin sitten hakea kirkkomusiikkia opiskelemaan, ja sitä kautta päädyin kanttorin-uralle.