Soiva ystävänpäiväkortti- Esa Ruuttunen ja kanttorit

ti 13.2. klo 9.00 – ke 14.2. klo 16.00
Esa Ruuttusen kuva

Osallistutaan puhelimitse

Oopperalaulaja Esa Ruuttunen ja kanttorit laulavat puhelimessa ystävällesi ti klo 16-20 ja ke 10-16. Kortteja ei voi enää tilata.

Kortteja ei voi enää tilata.

Kortteja soittavat oopperalaulaja Esa Ruuttunen sekä kanttorit Sirkku-Liisa Niemi ja Suvi Häme.

Soitamme kortteja ystävänpäivän aattona tiistaina 13.2. ja keskiviikkona 14.2..
Voit valita seuraavista kahden tunnin aikaikkunoista:
Ti klo 16-18, ti 18-20
Ke klo 10-12, ke 12-14, ke 14-16

Lomakkeella
- valitset ajan kahden tunnin tarkkuudella (esim. ti klo 18-20 välillä). Aikaikkunat on annettu valmiiksi. Kun aikaikkuna täytyy, se sulkeutuu (eli esim. ti 18-20 on tullut niin paljon puheluita kun siinä ajassa ehdimme soittaa)
- täytät omat tietosi ja kirjoitat ystäväsi nimen ja puhelinnumeron
- maksat 10e lomakkeen ohjeen mukaan
- voi olla hyvä vinkata ystävälle, että on tulossa hauska puhelu tiettynä aikana (jotta hän vastaa puhelimeen)
- soitamme ystävällesi, rupattelemme hetken ja laulamme ystävänpäivään sopivia lauluja, esim. Ystävän laulun, Minun ystäväni on kuin villasukka tai Tahtoisin toivoa sinulle jotakin oikein hyvää. Hyvällä tuurilla Esa Ruuttunen saattaa soittaa ystävällesi ja laulaa Armolaulun
Kaikki laulut ovat yllätyksiä! (Laulua ei voi toivoa)

Huom!
Et voi tilata nimenomaan Esa Ruuttusta soittamaan, mutta todennäköisyys, että hän vastaa, on paljon suurempi kuin Lotossa ;) Viime vuonna toiveita tuli 130. Siksi meitä laulajia on kolme.

Esa Ruuttusen kuva: Aira Ruuttunen

• Musiikki Musiikki
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kanttori
Kustaantie 22
01400 Vantaa

Olen Rekolan seurakunnan kanttori. Luotsaan aikuisten kuoroja ja musiikkiryhmiä. Lisäksi soitan ja laulan jumalanpalveluksissa ja konserteissa, häissä ja hautajaisissa. Ota yhteyttä, jos haluat laulaa tai soittaa messussa tai muussa tapahtumassa tai järjestää konsertin Rekolan seurakunnan tiloissa.

Toimistosihteeri ja tiedotus
Kustaantie 22
01400 Vantaa

Myös Whatsapp.

Toimin Rekolan seurakunnassa toimistosihteerinä eli todennäkösesti vastaan puhelimeen, kun olet varaamassa Rekolan seurakunnalta tiloja tai pappia.
Varaukset tehdään kirkkoherranviraston kautta numerosta 09 830 6700

Vastaan myös Rekolan seurakunnan tiedotuksesta.
Seurakunnan arkea pääset parhaiten seuraamaan somesta mm. Facebookista, Instagramista sekä Youtubesta.