► Vaihde 09 83 061

Seurakuntien kirkkoherranvirastot

• Ristiäisistä, häistä ym. sopiminen

► Hautausmaan toimisto

• Hautajaisten ja muistotilaisuuden järjestämiseen, hautapaikkoihin ja haudanhoitoon liittyvät asiat

Aluekeskusrekisteri

• Avioliiton esteiden tutkinta
  • Virkatodistukset ja sukuselvitykset

Kirjaamo ja postitus

• Vantaan seurakunnat
  • Käyntiosoite: Asematie 12a, Postiosoite: PL 56, 01301 Vantaa
  • kirjaamo.vantaanseurakuntayhtyma@evl.fi  (myös työhakemukset ja tarjoukset)

Palaute tai yhteydenotto seurakuntien luottamushenkilöön

Viestintä

Laskutus

PalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkko ja kaupunki -lehden osoite- ja jakelupalauteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Työntekijöiden yhteystiedot

Minttu Haapalainen

Seurakuntapastori

Korson seurakunta

Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Olen Minttu ja toimin Korson seurakunnassa jumalanpalveluselämän ja hallintopappina. Tehtäviini kuuluvat jumalanpalvelusten lisäksi perinteiset papin työt: kirkolliset toimitukset eli hautaan siunaamiset, kasteet ja avioliittoon vihkimiset. Nämä ovat papin työssä juuri sitä ydintä, josta pidän aivan erityisen paljon. Nautin työssäni erilaisten ja eri ikäisten ihmisten kohtaamisesta ja läsnäolosta ihmisten arjessa ja juhlassa. Koen tämän suureksi etuoikeudeksi. Minuun voit olla yhteydessä, halusitpa keskustella elämän iloista tai suruista, suunnitella perheesi ja läheistesi juhlahetkiä tai jos sinulla on ajatuksia tai ideoita.

Minttu Haapalainen