Siina ja Taikaradio Duo konsertoi lapsille eri puolilla Vantaata

Siina ja Taikaradio Duo esiintyy lastenkonserteissa Vantaan kirkoissa 17.11.–24.11.

Siina ja Taikaradio Duo.

Konserteilla juhlistetaan 20.11. vietettävää lasten oikeuksien päivää.

Konsertit on suunnattu alle kouluikäisille ja niihin on vapaa pääsy. Konsertteihin osallistuu päiväkotien lapsiryhmiä, mutta ne ovat avoimia kaikille. Isompien ryhmien osalta toivotaan ennakkoilmoittautumista järjestävään seurakuntaan.

Lastenmusiikkiorkesteri Siina & Taikaradio -Orkesteri on konsertoinut jo yli 14 vuotta ympäri Suomea. Siina Hirvonen on koulutukseltaan varhaisiän musiikinopettaja ja hän on tuttu musiikkitoimittaja myös tv:n lastenohjelmista ja Pikku Kakkosesta sekä suosittu tubettaja YouTuben Siinan TaikaStudioLinkki avautuu uudessa välilehdessä -kanavalta.

Siina & Taikaradio -Orkesterilta ilmestyi juuri uusi lastenlaulu-cd "Laulubussi". Yhtye on saanut Vuoden Lastenmusiikkiyhtye 2020 -palkinnon.

Katso tästä Siina ja Taikaradio Duon lasten oikeuksien konserttien ajat ja paikat Vantaan seurakunnissa.

2021-11-11 15:14:00.0