Terapeutti Tommy Hellsten puhuu Vantaan Pyhän Laurin kirkossa 1.9.

Aiheena on itsensä tiedostaminen, joka Hellstenin mukaan on avain syvään yhteyteen toisen ihmisen kanssa.

Tommy Hellsten.

Tommy Hellsten on luennoitsija, teologi, terapeutti, Ihminen tavattavissa -ohjelman perustaja ja kirjailija. Hän on kirjoittanut kolmisenkymmentä kirjaa ja kiertänyt vuosikymmenten aikana ympäri maailmaa puhumassa kirjojensa aiheista.

Tommy Hellstenin uusin kirja Ihmisen näköinen elämä julkaistiin toukokuussa 2020. Loistavan vastaanoton saanut edellinen kirja Enää en pelkää - Kirja rakkaudesta (2019) käsittelee rakkauden voimaa ja läsnäolon ihmettä. Tunnetuimpia Hellstenin teoksia ovat lisäksi Virtahepo olohuoneessa (1991), Saat sen mistä luovut (2000) ja Tähän olen tullut (2016).

Pyhän Laurin kirkon puhetilaisuuden aiheena on En voi nähdä sinua, ellen näe itseäni – itsensä tiedostaminen avain syvään yhteyteen toisen kanssa. Liput maksavat 28 euroa, ja niitä myydään ennakkoon Ticketmasterista. Lippuja myynnissä rajoitettu määrä, jotta turvavälit voidaan taata. Kirkossa saa olla enintään 150 henkeä (120 salissa, 30 parvella).

Ilta alkaa klo 19.00, ovet avataan klo 18.30. Illan kesto n. 2h 10 min sisältäen väliajan.
Liput ennakkoon Ticketmasterista.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2020-08-25 10:26:48.0