Tikkurilan kirkolla vietetään koko perheen vappua

Tikkurilan kirkon (Asematie 12 a) vapputapahtumassa vapunpäivänä 1.5. löytyy tekemistä koko perheelle kello 10–14.

Vapputapahtuma2024Nettiin.jpg

Tilaisuus starttaa kello 10 vapun avauksella ja klo 10.15 yhteislaulutilaisuudella. Taikuri Jari esiintyy kello 11 ja 13. Lippu esitykseen maksaa kolme euroa. Lapsilla on mahdollisuus myös opetella itse taikatemppuja taikurikoulussa (10 e), joka pidetään kello 12. Taikurikouluun voi ilmoittautua ennakkoon: http://dy.fi/anLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Onnenpyörän, glittertatuointien ja poppareiden lisäksi tapahtumassa on myynnissä munkkeja, simaa, grillimakkaraa, hodareita sekä käsitöitä.

- Vapputapahtuma sopii monen ikäisille. Sen tuotto käytetään lähetystyön kohteisiin eri puolilla maailmaa. Niitä ovat monien muiden ohella esimerkiksi lähetyslentotyö, jossa avustuslennot vievät esimerkiksi terveyspalveluita syrjäseuduille, pakolaistyö Euroopassa, tyttöjen ja naisten koulutus Tansaniassa tai vähävaraisten lasten ja vammaisten elinolosuhteiden parantaminen Etiopiassa, lähetyssihteeri Mari Chaulagai kertoo.

Jos olisit innostunut tulemaan mukaan vapputapahtuman talkooväkeen tai arpajaispalkintojen tuojaksi voit ilmoittautua Mari Chaulagaille puh. 050 4147234.

Munkkeja ja simaa voi tilata vapuksi

Itse tehtyjä tuoreita munkkeja ja simaa voi tilata vapuksi tällä lomakkeella tai puh. 050 4147234 22.4. mennessä. Nouto Tikkurilan kirkolta tapahtuu 30.4. kello 13–18. Tuotteita on myytävänä rajoitettu määrä. Maksuna käyvät käteinen, pankkikortti ja Mobile Pay, tuotto menee Lähetystyölle. Sima 1 l maksaa 5 euroa, munkit 4 kpl 5 euroa.

2024-04-16 15:02:00.0