Kerää katusählyjoukkue ja tee hyvää!

Korson kirkon parkkipaikalla järjestetään helatorstaina 9.5. katusählyturnaus Vantaan kaupungin 50-vuotisen taipaleen kunniaksi. Voittajajoukkue saa kohdistaa 200 euron lahjoitussumman!

Sählyn pelaajia Korsossa.

Tervetuloa mukaan Korson kirkon katusählyturnaukseen 50-vuotiaan Vantaan kunniaksi torstaina 9.5. klo 12-16. Turnaus järjestetään Korson kirkon parkkipaikalla (Kotkansiipi 1).

Kerää oma joukkue ja ilmoita se mukaan lomakkeella. Mukaan mahtuu kahdeksan ensimmäistä joukkuetta.

Ilmoittautumislomakkeen löydät tästä linkistä: https://link.webropolsurveys.com/EP/6F9AA62EF5CEE687Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Leikkimielisen katusählyturnauksen voittajajoukkue saa valita, mihin kohteeseen Korson seurakunta lahjoittaa 200 €. Lista mahdollisista lahjoituskohteista julkaistaan tapahtumassa.

Huomioithan nämä asiat, ennen kuin ilmoitat joukkueesi:

• Joukkueen jäsenten tulee olla yli 15-v.
  • Kentällä saa olla kerrallaan neljä pelaajaa.
  • Joukkueessa saa olla korkeintaan kymmenen pelaajaa.
  • Joukkueella tulee olla yhteneväiset pelipaidat. Tarvittaessa löytyy lainaliivejä.
  • Varustus: Asfalttikentälle sopivat pelijalkineet ja oma salibandymaila sekä liikuntavaatteet. Kannattaa varautua sään vaihteluihin ja mahdolliseen sateeseen.
  • Turnauksessa pelataan 12 minuuttia kestäviä otteluita kaukalossa katusählyn säännöillä. Poikkeussääntönä, että polvea ei saa laittaa maahan ja maalialuetta ei ole. Turnauksessa on viralliset salibandyliiton tuomarit.
  •  Otteluiden välissä on tarjolla virvokkeita.
Sanna Ahjosaari
Sanna Ahjosaari