Lapset äänestivät Aarne Alligaattorin konsertoimaan Tikkurilan kirkolle

Aarne Alligaattori & Viidakkorumpu -lastenkonsertit pidetään Tikkurilan kirkossa (Asematie 12 a) lauantaina 27.4.2024 kello 14 ja 15.30.

Aarnekonsertti.jpg

Liput konserttiin ovat ilmaiset, ja ne voi käydä hakemassa omalle perheelleen Tikkurilan seurakunnan perhekerhoista 2.4. alkaen niin kauan kuin lippuja riittää. Kumpaankin konserttiin on jaossa noin 300 lippua. Lippuja saa max. 4 kpl/perhe. Kerhojen kokoontumispaikat ja -ajat löytyvät osoitteessa www.tikkurilanseurakunta.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä tapahtumakalenterista tai tiedotteen lopusta.

Aarne Alligaattorin musiikkivideot ovat keränneet miljoonia katseluita Youtubessa, ja helmikuussa elokuvateattereihin tuli Aarne Alligaattori ja viidakkoystävät -animaatioelokuva.

Aarne Alligaattori on lapsille mieluinen esiintyjä, sillä toistasataa lasta seurakunnan kerhoissa äänesti juuri Aarnen konsertoimaan useammasta artistivaihtoehdosta. Varhaiskasvatuksenohjaaja Päivi Romula sanoo, että valinta oli varsin selvä, sillä Aarne Alligaattori sai liki puolet kaikista äänistä.

–Halusimme ottaa lapset osallisiksi päätöksentekoa artistivalinnassa. Tavoitteenamme on tarjota tällä tavalla hauska, maksuton iltapäivä lapsille ja aikuisille Tikkurilan kirkolla, Romula kertoo.

Konsertin jälkeen yleisölle on tarjolla pientä suolaista ja makeaa sekä kahvia tai mehua. Lapsille on järjestetty alligaattoriaskartelua ja värityskuvia. Valokuvausseinän edessä voi ottaa myös muistoksi konserttikäynnistään kuvan.

Tikkurilan seurakunnan perhekerhot, joista konserttiliput voi käydä noutamassa:

• Maanantaisin klo 9.30–11 Tammiston kerhohuoneistossa, Tammistonkatu 29 B, kulku talon takapuolelta.
  • Tiistaisin klo 9.30–11 Ristipuron kerhohuoneistossa, Simonkyläntie 11.
  • Tiistaisin klo 9.30–11 Ylästön seurakuntatalolla, Lehtikummuntie 2.
  • Iltaperhekerho maanantaisin klo 17.30–19 Tikkurilan kirkolla, Asematie 12.
  • Vauvakahvila maanantaisin klo 12.30–14.30 Tikkurilan kirkolla, Asematie 12, 2 krs, Toivo-tila. Vauvakahvila alle vuoden ikäisille lapsille ja heidän aikuisilleen.
  • Taaperokahvila torstaisin klo 9.30–12. Tikkurilan kirkolla 1 krs, Voima-salissa.
  • Kerho isille ja lapsille tiistaisin klo 17.30–19 Ilolan seurakuntatalolla, Soittajankuja 1.
  • Perhepäivä maanantaisin klo 9–13 Ilolan seurakuntatalolla, Soittajankuja 1.
  • Perhepäivä perjantaisin klo 9–13 Tikkurilan kirkolla, Asematie 12 a. (Muskarikirkkohetki klo 10.)

2024-03-21 17:04:39.0