Yhteinen kirkkovaltuusto kokoontui 19.3. - katso päätökset

Vuoden ensimmäinen Vantaan yhteisen kirkkovaltuuston kokous pidettiin Tikkurilan kirkolla 19.3.2024 klo 18.

Tikkurilan kirkko iltahämärässä ja teksti Yhteinen kirkkovaltuusto 19.3.2024

Vantaan yhteinen kirkkovaltuusto 19.3.2024

Kokouksessa tehtiin seuraavat päätökset:

• Noora Hultinille myönnettiin ero yhteisen kirkkovaltuuston varajäsenyydestä.
  • Salla Poropudakselle myönnettiin ero yhteisen kirkkovaltuuston jäsenyydestä 1.1.2024 alkaen, ja tilalle tulee Kati Taivainen toimikauden jäljellä olevaksi ajaksi.
  • Yhteinen kirkkovaltuusto hyväksyi 11.950.000 euron investointiosan määrärahan lisäyksen tytäryhtiöosakkeisiin (taseen vastaavissa oleva pääomalainasaaminen siirretään tytäryhtiöosakkeisiin).
  • Yhteinen kirkkovaltuusto päätti, että Korson seurakuntaan perustetaan 1.5.2024 lukien uusi nuorisotyönohjaajan virka, jonka vaativuusryhmä on 502.
  • Yhteinen kirkkovaltuusto merkitsi tiedoksi vastauksen Paula Lehmuskallion aloitteeseen.
  • Päätösten lisäksi kokouksessa jätettiin valtuustoaloite vammaispoliittisen ohjelman laatimisesta.

Esitylista löytyy kokonaan päätöksentekosivulta.
Sieltä löytyvät myös tarkemmat kuvaukset kustakin asiakohdasta-

Tue Mar 19 18:26:36 EET 2024