Perheen pienimpien pääsiäinen käynnistyy Tikkurilan seurakunnassa

Pääsiäisen viettoon valmistaudutaan perheille suunnatuissa askarteluilloissa. Alle kouluikäisten Pääsiäiskertomus vie tutustumaan pääsiäisen tapahtumiin.

Kaksi piirrettyä pääsiäistipua.

Tikkurilan seurakunnan lasten ja perheiden pääsiäinen alkaa yhteisillä askarteluhetkillä.

Pääsiäisaskarteluillat perheille

Tule tekemään kotiin tai lahjaksi pääsiäiskoristeita. Ohjaajat ovat valmistelleet valmiit mallit, joita on helppo tehdä yhdessä lasten kanssa. Ota mukaasi kassi valmiiden askartelujen kuljettamiseen. Askartelu on maksuton.

Ilolan seurakuntatalolla maanantaina 11.3. klo 17.30–19.30, Soittajankuja 1

Tikkurilan kirkolla torstaina 14.3. klo 17.30–19.30, Asematie 12a

Ylästön seurakuntatalolla torstaina 14.3. klo 17.30–19.30, Lehtikummuntie 2

Palmusunnuntain kaksikielinen perhemessu

Musiikillinen perhemessu pidetään vietetään suomeksi ja englanniksi sunnuntaina 24.3. klo 10 Tikkurilan kirkossa, Asematie 12a. Messussa jaetaan virpomisvitsat. Voit ottaa oman keppihevosen mukaan, jos haluat.

Lasten pääsiäiskertomus

tiistaina 26.3. klo 10 Tikkurilan kirkolla, Asematie 12a, 2 krs., tila Toivo ja Rakkaus. Perheen pienimmät pääsevät tutustumaan pääsiäisen tapahtumiin. Kertomus on suunnattu alle kouluikäisille. Kesto noin 30 minuuttia.

Kuvitus: Sanna Viherväs

Mon Mar 11 14:20:00 EET 2024