Walk in terapiaa kaiken ikäisille Korson kirkolla tiistaina 5.3.

Normaalisti alle 30-vuotiaille suunnattua maksutonta lyhytterapiaa on nyt tarjolla myös vanhemmille!

Walk in terapiaa kaiken ikäisille Korson kirkolla tiistaina 5.3. klo 15-19

Kaipaatko keskustelutukea, ahdistaako tai muuten mietityttää? Walk in terapia voi olla juuri sinulle sopiva paikka.

Walk in terapia on ratkaisukeskeistä lyhytterapiaa. Se tarkoittaa, että jos mieltäsi painaa jokin asia, etsimme yhdessä ratkaisuja, joilla pääset eteenpäin.

Järjestämme Walk in terapia -illan kaiken ikäisille tiistaina 5.3. klo 15-19 Korson kirkolla. Normaalisti alle 30-vuotiaille suunnattu palvelu on nyt siis tarjolla kaikille!

Paikkana on Korson kirkko, sisäänkäynti pysäköintipaikan kautta. Pysäköinti löytyy autolla osoitteen Kotkansiipi 1 kautta. Kävellen pääsee aseman ja Lumon suunnasta Korson polun kautta kirkon toiselle puolelle.

Voit varata ajan alla olevasta linkistä.

Varaa aika.

Voit tutustua Walk in terapian käytäntöihin ja periaatteisiin tarkemmin täällä.

Satu Mukala
Satu Mukala
Erityisnuorisotyönohjaaja
Merikotkantie 4
01450 Vantaa

Työskentelen Korson seurakunnan nuorisotyössä. Teen yhteistyötä alueen toimijoiden kanssa, ja minuun voitkin törmätä paitsi seurakuntamme Nuortenkulmassa, myös mm. Korson alueen kouluilla ja nuorisotaloilla.

Jos kaipaat luotettavaa aikuista, jonka kanssa puhua pienestä pulmasta tai suuremmastakin solmusta elämässäsi, ota rohkeasti yhteyttä! Tavoitat minut myös Whatsappilla.

2024-02-15 16:14:00.0