Vantaan hautausmaille haetaan kesätyöntekijöitä

Avoinna on noin 40 paikkaa – Hakemukset tulee jättää viimeistään 29.2.

Kesätyöntekijöitä hautausmaalla.

Vantaan seurakuntien hautausmaille haetaan ahkeria ja huolellisia kausityöntekijöitä. Kuva Juho Matilainen.

Vantaan seurakuntien hautausmaille otetaan noin 35–40 kausityöntekijää, joista 14 voi olla 16–17-vuotiaita. Hautausmailla on paljon konetöitä, ja niitä voivat tehdä vain täysi-ikäiset. Aiempi viher- ja puutarha-alan kokemus tai harrastus on eduksi.

Kesätyöntekijät huolehtivat Vantaan seurakuntien hautausmaista Ruskeasannalla ja Pyhän Laurin kirkon vieressä sijaitsevalla Helsingin pitäjän hautausmaalla. Työntekijät huolehtivat myös pienemmistä Hämeenkylän ja Korson hautausmaista.

Töitä on tarjolla huhtikuun alusta lokakuun loppuun. Hakijat voivat esittää toiveen sopivasta ajasta, ja työsuhteiden kesto on pääasiassa 2–7 kuukautta. Alle 18-vuotiaat palkataan kesätyöhön kuukaudeksi.

- Palautekyselyiden mukaan työntekijät ovat viihtyneet työssään ja työilmapiiri on hyvä. Työntekijöistä ja työturvallisuudesta pidetään huolta ja työhön saa kattavan perehdytyksen, kertoo työnjohtaja Jenny Torvinen.

Linkit

Kausityöntekijä alle 18-vuotias Kausityöntekijä, alle 18-vuotias - Vantaan seurakuntayhtymä - KirkkoRekry

Kausityöntekijä Kausityöntekijä - Vantaan seurakuntayhtymä - KirkkoRekry

Thu Jan 11 13:00:28 EET 2024