Jouluikkunoita lapsiperheille

Vantaalla voi joulun alla käydä kurkistelemassa jouluisia ikkunoita jotka ovat täynnä tarinoita.

MicrosoftTeams-image (2).jpg

Vantaankosken seurakunnan Patotien kerhoikkunaan rakentuu jouluinstallaatio nimeltä Jouluyö. Kuvaaja Tytti Malinen.

• Tikkurilan kirkolla kirkonrotta Hertan kodissa Vehkapolku 10:n ikkunassa voi ihastella joulun tunnelmia joulukuun alusta alkaen. Perinteinen jouluseimi rakentuu kirkon Pienten paikan ikkunaan. Seimi täydentyy pikkuhiljaa joulukuun aikana. Ikkunoita voi käydä ihailemassa loppiaiseen saakka. Tikkurilan kirkko, Asematie 2.
  • Patotien kerhotilojen suureen ikkunaan rakentuu jouluinstallaatio nimeltä Jouluyö. Ikkunaa voi ihailla 15.12.–6.1. Patotien kerhotila, Patotie 2.
  • Korson kirkon jouluikkunoiden tarina kutsuu seuraamaan tähteä. Jouluikkunat aukeavat 2.12. ja niitä voi ihailla joulun yli. Korsossa voi myös äänestää kauneinta ikkunaa. Korson kirkko, Merikotkantie 4.
  • Hakunilan kirkon kirkkoherranvirastossa on kaksi jouluikkunaa, joissa teema vaihtuu adventista jouluun. Adventti-ikkuna on nähtävillä joulukuun alusta ja seimiasetelma valmistuu seuraavalla viikolla. Ikkunoita voi ihailla loppiaiseen asti. Hakunilan kirkko, Hakunilantie 48.
  • Länsimäen kirkon ikkunassa voi ihailla seimiasetelmaa joulukuun alusta loppiaiseen asti. Länsimäen kirkko, Kerokuja 9.

Thu Nov 30 13:06:35 EET 2023