Keskusteluapua tarjolla

Seurakunnat tarjoavat keskusteluapua kriisien ja surun keskellä.

KansikuvaFB_Apua.png

Viikonlopun uutiset Hakunilan tulipalosta ja maanantaina tullut tieto Päiväkummun puukotuksesta herättävät monessa surua ja huolta.

Jos koet tarvetta keskustella, niin Vantaan seurakuntien papit ja diakonit tavoittaa puhelimitse ja sähköpostitse. Yhteystiedot papeille löytyvät täältä ja diakoniatyöntekijöille täältä

Rekolan seurakunnan nuorisotyönohjaajat päivystävät alueen kouluilla: Havukosken koululla ti klo 11.15–12.30 ja Koivukylän koululla to klo 11.30–12.30.

Hakunilan kirkko on avoinna ma, ti, to klo 10–14, ke klo 10–15, su klo 11–14. Päivystävä pappi tavattavissa ja puhelimen päässä ma-to 10–14. Kirkon muistopihalle saa tulla sytyttämään tulipalon uhreille muistokynttilän kirkon aukioloaikoina.

Keskusteluapua voi hakea myös nuorille suunnatusta Walk in -terapiasta.

Mon Oct 09 15:31:00 EEST 2023