Apocalyptica konsertoi kaamosaikaan Vantaan Pyhän Laurin kirkossa

Vantaan Pyhän Laurin kirkossa pääsee nauttimaan marraskuussa Suomen menestyneimpiin yhtyeisiin lukeutuvan Apocalyptican konsertista.

Apocalyptica.jpg

Bändi saapuu Matka Mieleen – Kaamoksen Sellot -kiertueellaan Pyhän Laurin kirkkoon (Kirkkotie 45) keskiviikkona 22.11.2023 kello 18. Konsertin 59 euron hintaiset liput ovat myynnissä verkkolippukauppa Tiketissä https://www.tiketti.fi/apocalyptica-kirkkokiertue-2023-matka-mieleen-kaamoksen-lippuja/91768

Sellorockia soittavan kokoonpanon muodostavat sellistit Eicca Toppinen, Perttu Kivilaakso, Paavo Lötjönen ja rumpali Mikko Sirén. Vuodesta 1993 yhdessä soittanut bändi nauttii kansainvälistä suosiota.

Pyhän Laurin kirkon konsertin ohjelmisto koostuu pääasiassa harvoin esitetyistä Apocalyptican instrumentaalikappaleista. Kaikki kappaleet on sovitettu myös uudelleen, jotta ne sopivat konserttikokonaisuuteen.

Kaamoksen sellot -kirkkokiertueen muita pysähdyspaikkoja ovat Pyhän Laurin kirkon, pääkaupunkiseudun vanhimman rakennuksen, ohella muiden muassa Tampereen ja Porvoon tuomiokirkot sekä Helsingin Johanneksen kirkko.

Kuva: Apocalyptica

2023-10-03 10:54:40.0