Suosittu Maustetytöt esiintyy Tikkurilan kirkossa

Suomalaisen popin omintakeinen suunnannäyttäjä, Maustetytöt, esiintyy Tikkurilan kirkossa (Asematie 12 a) perjantaina 27. lokakuuta kello 18.

Hämyisessä kuvassa Maustetytöt poseeraavat melankolisen mietteliäinä.

Kitaristi Anna Karjalaisen ja kosketinsoittaja Kaisa Karjalaisen muodostaman Maustetyttöjen melodiat yhdistettyinä arkirealistisiin sanoituksiin ovat puhutteleva yhdistelmä, josta löytyy kaikille jotain tuttua. Maustetyttöjen loppuunmyydyt konsertit, kultalevyt ja Emma-palkinnot ovat vakiinnuttaneet heidän asemansa Suomen suosituimpien yhtyeiden joukossa.

Indie - pop-duon kolmas albumi Maailman onnellisin kansa julkaistiin maaliskuussa 2023 vinyylinä, cd:nä, kasettina ja digitaalisessa muodossa. Tällä hetkellä Maustetytöt on hyvin ajankohtainen myös elokuvateattereissa pyörivässä Aki Kaurismäen Kuolleet lehdet -elokuvassa.

15 euron hintaiset liput ovat ostettavissa ennakkoon Tikkurilan kirkon Holvi-verkkokaupasta tai kirkon ovelta ennen konserttia. Lippuja on jäljellä enää pieni määrä.

Yhtyeen kotisivut: www.maustetytot.fi

Kuva: Aki Roukala