Upeaääninen Diandra laulaa Elegia-konsertissa Tikkurilan kirkossa

Diandran koskettavista tulkinnoista pääsee nauttimaan Tikkurilan kirkossa (Asematie 12 a) perjantaina 29.9. kello 18. Huom. konserttiin on jäljellä enää yksittäisiä lippuja.

Diandra hymyilee lähikuvassa sininen valotausta takanaan.

Elegia-konsertin muusikot ovat Diandran (laulu, viulu) lisäksi Emmi Schwartz (piano) ja Deirdre Flores (viulu). Liput 39,10 euroa ennakkoon Lippu.fi.

Diandra tunnetaan kestosuosikkina niin esiintymislavoilla kuin television musiikkiohjelmissa. Artisti on tullut tunnetuksi Idols-voittonsa lisäksi Tähdet, tähdet sekä The Voice Kids -ohjelmista. Hän on myös viihdyttänyt yleisöä Ylen Elämäni biisi -ohjelmassa jo neljällä kaudella ja on mukana nyt viidennen tuotantokauden kuvauksissa. Laulaja on julkaissut kaksi omaa soololevyä ja joulualbumin, minkä lisäksi häntä on kuultu myös muiden muassa Mikael Gabrielin, Uniikin sekä Cheekin hittisingleillä.

Artistiuransa ohella Diandra on näytellyt musikaaleissa, tehnyt roolin Uusi päivä -televisiosarjassa sekä dubbauksia useisiin animaatioelokuviin.

Tikkurilan kirkossa kuullaan tänä syksynä myös:

Pe 13.10. klo 18 Johanna Försti. Sielukkaasta äänestään ja vahvoista tulkinnoistaan tunnetun säveltäjä–laulaja Johanna Förstin soul–gospel-konsertissa vaikuttavat myös Mikko Helevä (koskettimet), Juho Kivivuori (basso), Mamba Assefa (lyömäsoittimet). Liput 15 e.

Pe 27.10. klo 18 Maustetytöt. Anna Karjalaisen ja Kaisa Karjalaisen muodostama Maustetytöt on suomalaisen popin omintakeinen suunnannäyttäjä. Tarttuvat melodiat yhdistettynä arkirealistisiin sanoituksiin ovat vastustamaton yhdistelmä, josta löytyy kaikille jotain tuttua. Liput 15 e.

Pe 10.11. klo 18 Linda Fredriksson Juniper. Saksofonisti Linda Fredrikssonin kiitellyn dedyyttijazz-albumin livekonsertissa soittavat hänen lisäkseen Tuomo Prättälä (piano), Mikael Saastamoinen (basso) ja Olavi Louhivuori (rummut). Liput 15 e.

Kuva: MagnumLive kuvapankki

2023-09-21 11:29:00.0