Hautausmaapäivä Helsingin pitäjän kirkon hautausmaalla

Hautausmaapäivänä 6.9. saa vinkkejä haudan hoitoon, tarjolla myös multaa, lannoitetta, työvälineitä ja istutusapua.

Pyhän Laurin kirkko

Helsingin pitäjän kirkon hautausmaalla järjestetään hautausmaapäivä keskiviikkona 6.9. klo 9.30–14.30. Hautausmaapäivää vietetään hautojen hoidon parissa ja päivän aikana saa vinkkejä haudan hoitoon. Tarjolla on multaa, lannoitetta, työvälineitä ja istutusapua seurakunnan puolesta.

Hautausmaan henkilökunta tekee päivän aikana myös asiakastietojen päivitystä hautausmaan toimistossa. Paikalla on kukkamyyjä, jolta voi ostaa uusia kukkia haudalle istutettavaksi.

Haudan hoidon lomassa voi levähtää hetken ja nauttia seurakunnan tarjoamat kahvit ja mehut hautausmaan levähdyspaikalla.

Hautausmaapäivä 6.9. klo 9.30-14.30 Helsingin pitäjän kirkon hautausmaalla, Pappilankuja 5, Vantaa

Hautahaku-palvelusta voit tarkastaa missä läheisesi hauta sijaitsee

Fri Aug 25 10:38:59 EEST 2023