Rakastettu laulaja–lauluntekijä Antti Autio konsertoi Tikkurilan kirkossa - UUSI PÄIVÄMÄÄRÄ

KONSERTTI SIIRTYY SAIRASTUMISEN VUOKSI LAUANTAIHIN 27.5.23 KLO 18.

Liput ennakkoon Holvi-verkkokaupasta 15 € tai kirkon ovelta ennen konserttia.

Perjantaina 3.3.2023 klo 18 Tikkurilan kirkossa (Asematie 12 a) saadaan nauttia uuden polven suositun artistin, Antti Aution, tunnelmallisesta soolokeikasta.

A-Autio083_highres_DARK.jpg

Autio on laulaja-lauluntekijä, muusikko ja näyttelijä, jonka musiikkia on kuunneltu Spotifyssa yli 10 miljoonan toiston verran. Artisti on nähty muun muassa Flow Festivalin päälavalla. Ahkerasti keikkailevan Aution musiikki pohjaa raikkaaseen ja vahvaan laululyriikkaan sekä polveilevaan kitarointiin. Hänen albumejaan ovat Minä tuon mukanani sateet (2017), Pihalla tuulee taas (2019) ja Kaikki talot huojuu (2022).

Liput konserttiin maksavat 15 euroa ja ne ovat ostettavissa ennakkoon Holvi-verkkokaupasta tai kirkon ovelta ennen konserttia.

Tikkurilan kirkon ja Pyhän Laurin kirkon tapahtumakoordinaattori Susanna Lönnqvist Tikkurilan seurakunnasta on tyytyväinen, että ahkerasti keikkaileva artisti saatiin mukaan kevätkauden konserttilistalle.

–Aution musiikki keskustelee hyvin kirkkotilan kanssa. Siinä ovat läsnä kaikki tunteet ja elämäntilanteet, kuten kirkossakin, Lönnqvist toteaa.

–Tikkurilan kirkon konserteissa ovat muutoinkin yhdistävänä tekijänä itse kirjoitettu suomenkielinen musiikki ja maailman pohdinta sen kautta.

Tulossa myöhemmin keväällä Tikkurilan kirkossa myös:

Pe 31.3. klo 18 Emma Salokoski, laulu & Jarmo Saari, kitara. Liput 15 e ennakkoon Holvi-verkkokaupasta tai kirkon ovelta ennen konserttia.

Pe 26.5. klo 18 Mikko Alatalo ja Jaakko Löytty: Rauhan ja toivon lauluja Liput 15 e ennakkoon Holvi-verkkokaupasta tai kirkon ovelta ennen konserttia.

Kuva: Liina Aalto-Setälä

Thu Feb 16 14:23:00 EET 2023