Elämän kevät! Lapsiperheiden kevätkausi alkaa Korsossa

Korson lapsiperheiden kevätkausi starttaa kasteen sunnuntain perhemessulla sunnuntaina 8.1. klo 10 Korson kirkossa. Perhekerhot ja vauvamuskarin ilmoittautuminen alkaa maanantaina 9.1.

uutiskirje.png

Korson seurakunnan kevääseen mahtuu jälleen paljon tekemistä, yhteisiä hetkiä ja tapahtumia lapsiperheille. Keräsimme tähän parhaat nostot lapsiperheiden keväästä.

Haluatko pysyä ajan tasalla siitä, mitä Korsossa tapahtuu lapsiperheille? Tilaa Korson seurakunnan lasten ja perheiden uutiskirje!Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Turvaa ikuisiin juuriin: kasteen sunnuntain perhemessu 8.1. klo 10 Korson kirkossa

Kasteessa liitytään Kristuksen kirkon ja hieman arkisemmin Korson seurakunnan jäseneksi. Kaste liittää ikiaikaiseen perinteeseen: se antaa lapselle ikuiset juuret kaikkein suurimman rakkauden suojassa.

Tätä kannattaa juhlistaa yhdessä! Siksi haluamme kutsua erityisesti kaikkia vuonna 2022 kastettuja, heidän perheitään ja kummejaan (tai kenet nyt satutte haluamaan mukaan) yhteiseen perhemessuun sunnuntaina 8.1.2023 klo 10 Korson kirkkoon. Messuun ovat tervetulleita kaikki!

Messun jälkeen tarjolla sormiruokaa ja muuta pientä purtavaa. Ja vielä muskarihetki!

Muskarien ilmoittautuminen alkaa 9.1.

Korson seurakunnan suositut muskarit alkavat taas uusin ryhmin!

1. vauvamuskari 0–1-vuotiaille

Taaperomuskari

2. vauvamuskari 0–1-vuotiaille

Perhekerhot alkavat 9.1.

Avointa toimintaa perheille, tervetuloa!

Perhekerhoissa on voit kohdata muita lapsiperheitä, keskustella ja jakaa ajatuksia ja kuulumisia. Olemme järjestäneet kerhoihin monipuolista toimintaa.

Perhekerhojen toiminta on kaikille avointa. Niihin voi koko perhe osallistua yhdessä, lapset aikuisen kanssa. Lapset ovat oman aikuisen vastuulla. Mukaan voi saapua silloin kun itselle sopii. Ennakkoon ei tarvitse ilmoittautua. Kerhotoiminta on maksutonta.

Korson kirkon perhekerho toimii lasten tiloissa, jonne sisäänkäynti Kotkansiiven parkkipaikan puolelta.

Nikinmäen seurakuntakodin löydät osoitteella Surviaisenkuja 1. Mikkolan seurakuntakoti Mikaelin löydät Mikkolan ostarilta osoitteesta Venuksentie 4.

• maanantaisin Korson kirkolla klo 12–15 lasten tiloissa
  • tiistaisin muskariperhekerho Mikkolan seurakuntakoti Mikaelissa klo 9–11.30
  • torstaisin Nikinmäen seurakuntakodilla klo 9–11.30
  • perjantaisin Korson kirkolla klo 9–11.30 lasten tiloissa