Valon laulajaiset Kuusijärvellä ke 21.12.2022

Vuoden pimeimpänä päivänä kierretään tunnelmallinen Kuusijärvi joululauluja laulaen. Lähdöt 20–25 hengen ryhmissä klo 17–19. Ota mukaan oma lyhty tai taskulamppu sekä lenkkikengät.

Valon laulajaiset_Kuusijärvi_21122021_Kuvaaja_Marianna Siitonen-10-web.jpg

Kulkijoita ulkotulin valaistulla Kuusijärven ulkoilualueen polulla Valon laulajaisissa joulukuussa 2021

Tuomaan päivänä 21.12.2022, vuoden päivistä pimeimpänä, joulu on jo ovella. On aivan pimeää, mutta Kuusijärven polut on valaistu kynttilöin ja ulkotulin. Virittäydymme joulunviettoon kiertämällä järven laulunvetäjien johdolla. Laulamme tuttuja joululauluja, joita säestävät myös kellonsoittajat. Matkan varrella on tilaisuus päästä soittamaan jopa aitoja kirkonkelloja!

Laulukierroksille lähdetään osoitteesta Kuusijärventie 3 kello 17 alkaen 20–25 hengen ryhmissä. Kierros kestää n. 35–40 minuuttia. Ota mukaan kynttilälyhty, taskulamppu, ulkoiluvaatteet ja rauhaisa joulumieli. Jos tulee jonoa lähtöpaikalla, voit käydä glögillä ennen kierrosta. Ohjelma sopii niin isoille kuin pienillekin.

Tule mieluiten bussilla, kävellen tai reellä; parkkipaikkaa remontoidaan ja tilaa autoille on harmillisen vähän. Koivukylän asemalta on Kuusijärvelle matkaa n. 4 km.

Glögipisteen luona on rahalipas, johon voit antaa halutessasi joululahjan Suomen Lähetysseuran Kauneimmat joululaulut -keräykseen. Lahjallasi autat maailman lapsia. Lue lisää: kauneimmatjoululaulut.fi

Laulajaiset järjestetään nyt viidettä kertaa, mukana on yleensä ollut 400–500 henkeä.

Vapaa pääsy ja ilmaiset glögit ja mehut.
Järjestäjinä Rekolan ja Hakunilan seurakunnat.

Mon Dec 19 17:18:07 EET 2022